اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  زنان و جوانان

مدیرکل دفتر ازدواج وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با فارس خبر داد

اعطای مجوز به مراکز جدید مشاوره ازدواج بعد از انتخابات سازمان نظام روانشناسی

مدیرکل دفتر ازدواج وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه قرار بود تا پایان شهریور 60 مرکز مشاوره جدید راه اندازی شود ، گفت: به دلیل تکمیل نشدن انتخابات درونی سازمان نظام روانشناسی اعطای مجوز مراکز جدید مشاوره ازدواج به بعد از انتخابات موکول شده است.

اعطای مجوز به مراکز جدید مشاوره ازدواج بعد از انتخابات سازمان نظام روانشناسی

ناصر صبحی در گفت‌و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس در مورد وعده داده شده برای افتتاح 60 مرکز مشاوره مجاز تا پایان شهریورماه گفت: کارها و اقدامات لازم برای راه اندازی این مراکز از سوی دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان انجام شده است و به سازمان نظام روانشناسی ارسال شده است.

وی ادامه داد: چون در سازمان نظام روانشناسی مباحث انتخابات هنوز مطرح است و انتخابات درونی آنها هنوز تکمیل نشده است مانده برای این ماه و هر وقت آنها اعلام آمادگی کنند که کمیسیون برگزار شود ، ما هم در کمیسیون شرکت می‌کنیم تا پرونده‌ها بررسی شود و پس از آن سعی می‌کنیم مجوزها صادر شود.

به گزارش فارس، ناصر صبحی پیش از این از راه‌اندازی 60 مرکز مشاوره ازدواج تا پایان شهریورماه خبرداده و گفته بود: اسامی مراکز مشاوره ازدواج مجاز بر روی سایت وزارت ورزش و جوانان قرار دارد و خانواده‌ها می‌توانند با مراجعه به آنها درگیر مراکز مشاوره غیرمجاز نشوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول