اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل دفتر نیازمندی و پروژه‌یابی آموزش جهاد دانشگاهی عنوان کرد

همدلی دانشگاه علوم پزشکی و جهاد دانشگاهی همدان عامل موفقیت نخستین دوره کمک پرستاری

مدیر‌کل دفتر نیازمندی و پروژه‌یابی آموزش جهاد دانشگاهی گفت: همدلی دانشگاه علوم پزشکی و جهاد دانشگاهی همدان عامل موفقیت نخستین دوره کمک پرستاری است.

همدلی دانشگاه علوم پزشکی و جهاد دانشگاهی همدان عامل موفقیت نخستین دوره کمک پرستاری

به گزارش خبرگزاری فارس در همدان، محمد کیا پیش از ظهر امروز در اختتامیه دوره آموزشی کمک پرستاری در همدان علت انتخاب این استان به عنوان اولین محل برگزاری برنامه اختتامیه دوره کمک پرستاری را حسن همکاری دانشگاه علوم پزشکی و جهاد دانشگاهی همدان عنوان کرد تا این همدلی و هم‌افزایی مسؤولان به عنوان الگو و روش جدید برای دیگر افراد سرمشق باشد.

وی در خصوص برنامه کمک پرستاری و اهمیت آن گفت: هر لحظه از ارائه خدمات توسط پرستاران و کمک پرستاران برکتی برای زندگی آنها و باقیات‎الصالحات است.

مدیر‌کل دفتر نیازمندی و پروژه‌یابی آموزش جهاد دانشگاهی افزود: جهاد دانشگاهی تنها نهاد شکل گرفته توسط شورای انقلاب فرهنگی است و تنها مجموعه‌ای است که تفکر نسل سوم دانشگاه‎ها را در کشور اجرا می‌کند‌.

وی با ارائه توضیحاتی در خصوص تعداد دانشجویان مقطع دکترا و فوق‌ تخصص در جهاد دانشگاهی و تحصیل برخی دانشجویان خارجی در این مجموعه توضیحاتی در مورد ایجاد مراکز رشد و پارک‎های علم و فناوری و برگزاری دوره‌هایی با توجه به استاندارد بین‌المللی ارائه کرد.

کیا به روند تعریف دوره یک ساله کمک پرستاری اشاره کرد و اظهار کرد: برای این دوره یک گروه به صورت مستقل تشکیل شد تا در حوزه سلامت مردم منشأ خیر باشد و با گذراندن موفق دوره، افرادی توانمند با ویژگی‌های خاص تربیت شوند.

وی با اشاره به توانمندی‎های بالای فارغ‌التحصیلان جهاد دانشگاهی تصریح کرد: توجه به آموزش و نپذیرفتن هرگونه اغماض از فراگیران از جمله عوامل موفقیت افرادی است که در دوره‌های جهاد دانشگاهی شرکت می‌کنند.

مدیر‌کل دفتر نیازمندی و پروژه‌یابی آموزش جهاد دانشگاهی با قدردانی از حضور دکتر سادات مداح از پیشکسوتان جامعه پرستاری در این مراسم با تأکید بر اهمیت توجه به ارزش‎های انسانی، اخلاقی و دینی و انجام کار درست و رازداری اظهار کرد: عملکرد، حسن رفتار و تلاش افراد در آینه ذهن مدیران می‌ماند و باعث تداوم همکاری و فعالیت‌ها می‌شود.

وی با بیان اینکه فراگیران باید نسبت به انجام مسئولیت و حسن انجام کار متعهد باشند، گفت: افراد از روز ورود به جهاد دانشگاهی به عنوان عضو، فراگیر و همکار جهاد دانشگاهی محسوب می‌شوند و فراگیران باید نسبت به مسئولیت و حسن انجام کار متعهد باشند.

انتهای پیام/89046/آ ۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول