اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام حزب موتلفه استان زنجان:

تغییرات اعضای کابینه سیاسی جلوه می‌کند

قائم مقام حزب موتلفه استان زنجان با تاکید بر نتیجه‌بخش نبودن تغییرات در کابینه دولت گفت: اقدامات دولت در تغییرات اعضای کابینه بیشتر سیاسی جلوه می‌کند.

تغییرات اعضای کابینه سیاسی جلوه می‌کند

سعید حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به شرایط موجود در کشور به لحاظ اقتصادی، تورم همراه با رکود توأم با افزایش قیمت کالا و عدم تحقق برنامه‌های دولت اظهار کرد: مسائلی مانند حقوق‌های نجومی، اختلاس‌های انجام شده و ناعدالتی‌ها نارضایتی‌هایی را در سطح کشور موجب شده است.

وی با بیان اینکه برخوردهایی با متخلفان توسط دولت انجام نشده است، تصریح کرد: با توجه به نارضایتی‌های موجود در بخش‌هایی مانند اشتغال و رونق، باید خیلی زودتر از اینها در حوزه‌های مختلف اقداماتی انجام می‌شد که انجام نشده است.

قائم مقام حزب موتلفه استان زنجان با تاکید بر نتیجه‌بخش نبودن تغییرات در کابینه دولت افزود: اقدامات دولت در تغییرات اعضای کابینه بیشتر سیاسی جلوه می‌کند.

حسینی با بیان اینکه وزاری تغییریافته هم خیلی شاخصی را انجام نداده بودند، ابراز کرد:‌ مردم انتظارات زیادی در دولت در حوزه‌های اشتغال و اقتصاد داشتند که اقدامی برای پاسخگویی به آن‌ها انجام نشده است.

وی با تاکید بر اینکه تغییرات انجام شده در کابینه دولت نتیجه مطلوبی در زندگی و معیشت مردم ایجاد نمی‌کند، افزود: این اقدامات پاسخگوی انتظارات مردم نیست و بیشتر سیاسی و انتخاباتی به نظر می‌رسد.

قائم مقام حزب موتلفه استان زنجان با تاکید بر نتیجه‌بخش نبودن برجام در کاهش مشکلات اقتصادی کشور گفت: امریکا از عمل به تعهدات خود طفره رفته و مانع رفع مشکلات شده است.

حسینی به برگزاری جشن‌ و به راه انداختن سر و صدای زیاد در مورد برجام اشاره و تصریح کرد: انتظارات مردم از این دستاورد زیاد بود که نتایج مورد نظر گرفته نشده است.

وی با تاکید بر شفاف نبودن مشکل به وجود آمده در صندوق ذخیره فرهنگیان ادامه داد: با وجود دستگیری چند نفر و گزارش‌های ارائه شده، تاکنون اقدامات موثر و پاسخگویی قابل توجهی در این حیطه انجام نشده است.

انتهای پیام/73004/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول