اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره استعدادهای درخشان استان زنجان خبر داد

برگزاری دوره آموزشی کتب جدیدالتالیف ویژه دبیران متوسطه سمپاد در زنجان

رئیس اداره استعدادهای درخشان اداره آموزش و پرورش استان زنجان گفت: دوره آموزشی برای کتب تکمیلی جدیدالتالیف ویژه دبیران رشته‌های ریاضی، علوم و ادبیات فارسی مدارس دوره اول متوسطه سمپاد در زنجان برگزار شده است.

برگزاری دوره آموزشی کتب جدیدالتالیف ویژه دبیران متوسطه سمپاد در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جمال رحمتی ظهر امروز در گردهمایی دبیران مجری دروس محتوای تکمیلی سمپاد اظهار کرد: دبیران مدارس استعدادهای درخشان به تحلیل مسائل کتب محتوای تکمیلی بپردازند.

وی با اشاره به اینکه برگزاری دوره آموزشی برای کتب تکمیلی جدید التالیف ویژه دبیران رشته‌های ریاضی، علوم و ادبیات فارسی مدارس دوره اول متوسطه سمپاد تصریح کرد: این دوره در راستای اجرای برنامه ترویج دانش تخصصی دبیران در حوزه استعدادهای درخشان برگزار می‌شود.

رئیس اداره استعدادهای درخشان اداره آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به حضور تعدادی از مدرسان در دوره‌های کشوری ارومیه و مشهد گفت: هدف از این گردهمایی، تبادل تجارب مدرسان کشوری با حدود 70 نفر از دبیران مدارس استعدادهای درخشان استان در طول چند هفته است.

رحمتی با اشاره به اینکه این همایش نخستین جلسه این دوره است و در حاشیه آن نیز نشستی تخصصی با مدیران و معاونین آموزشی مدارس سمپاد است، افزود: در این زمینه تبیین دستورالعمل‌های وزارتی انجام می‌شود. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان نیز در جمع دبیران سمپاد به ویژگی دانش‌آموزان تیزهوش اشاره کرد و گفت: هیچ آزمونی قادر به سنجش تمام جنبه‌های هوش در کودکان نخواهد بود.

مرتضی تمجیدی با اشاره به اینکه استعدادهای مربوط به قدرت رهبری، مدیریت و خلاقیت قابل اندازه‌گیری با تست هوش نیست، اضافه کرد: شما دبیران هستید که می‌توانید با کشف و پرورش این استعدادها، دانش‌آموزان را در تمام ابعاد شخصیتی پرورش دهید.

انتهای پیام/73009/ب20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول