اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه خبر داد

نصب دستگاه‌های پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی بر روی تاکسی‌ها‌ ارومیه

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه از نصب دستگاه‌های پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی بر روی تاکسی‌ها‌ی ارومیه خبر داد.

نصب دستگاه‌های پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی بر روی تاکسی‌ها‌ ارومیه

فخرالدین معصوم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: به منظور تسهیل در پرداخت کرایه تاکسی در ارومیه، تاکسی‌های این شهرستان به دستگاه الکترونیکی یا همان دستگاه پز تجهیز می‌شوند.

وی با بیان اینکه طرح این برنامه طی سال‌های گذشته برنامه‌ریزی شده است، تصریح کرد: برای اجرای این طرح از توان بخش خصوصی استفاده می‌شود و تلاش می‌شود تا سرمایه‌گذاری برای این امر جذب کنیم.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه با بیان اینکه در ابتدا این دستگاه‌ها به صورت آزمایشی بر روی تعداد اندکی از تاکسی‌ها نصب می‌شود، اعلام کرد: در صورت موفقیت اجرای این طرح، شاهد نصب دستگاه بر روی تمام تاکسی‌ها خواهیم بود.

این مسؤول با بیان اینکه نبود پول خرد برای کرایه تاکسی از سوی مردم و راننده تاکسی برای باز پس گرداندن مابقی کرایه تاکسی سبب بروز برخی مشکلات می‌شود که این دستگاه‌ها می‌توانند در این زمینه کمک حال مردم و رانندگان تاکسی باشد.

معصوم‌زاده با بیان اینکه در این خصوص حمل پول توسط مردم نیز به حداقل می‌رسد، اذعان داشت: سالم ماندن پول و مبادله غیرمستقیم پول و خدمات نیز از دیگر مزیت‌های نصب و راه‌اندازی این دستگاه‌ها بر روی تاکسی‌ها است.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه با بیان اینکه این کارتها را شهرداری برای شهروندان به فروش رسانده و در آنها مبلغی را شارژ خواهد کرد و شهروندان با استفاده از ایت کارتها لازم است تا کارتهای خود را شارژ کنند.

این مسؤول خواستار همکاری هر چه بیشتر شهروندان در اجرای این طرح شد و اظهار داشت برای اینکه در طرح‌های شهروند الکترونیک و شهرداری الکترونیک به توفیق برسیم لازم است شهروندان نیز در اجرای این طرح‌ها ما را یاری رسانند.

انتهای پیام/61001/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول