اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد خبر داد

برخورد قانونی با تبلیغات انواع فست‌فود در شهرکرد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: تبلیغات کالاهایی چون انواع فست‌فود به لحاظ اینکه برای سلامت مردم مضر هستند ممنوع است پس با آن‌ها برخورد قانونی می‌شود.

برخورد قانونی با تبلیغات انواع فست‌فود در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عبدالمجید فدایی امروز در کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: همایشی با حضور پزشکان، پرستاران و... جهت آموزش و اطلاع‌رسانی در خصوص مقابله با بیماری‌های واگیرداری چون آنفولانزای انسانی، آنفولانزای پرندگان و دیگر بیماری‌های واگیردار در تاریخ 30 آذرماه سال جاری در این استان برگزار می‌شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به اینکه تبلیغات کالاهایی چون انواع فست‌فود به لحاظ اینکه برای سلامت مردم مضر هستند ممنوع است پس با آن‌ها برخورد قانونی می‌شود، گفت: چند مورد تبلیغات فست‌فود در شهرکرد دیده شده که سریعاً شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.

فدایی با بیان اینکه پیش‌بینی شده است به منظور اجرای برنامه‌هایی برای کنترل حیوانات ولگرد از جمله سگ‌های ولگرد در چهارمحال و بختیاری نیازمند 500 میلیون تومان اعتبار هستیم، خاطرنشان کرد: مسئله مبارزه با حیوانات ولگرد تا یک ماه آینده در این استان اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/3339/و10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول