اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز صورت گرفت

پیروزی شهرداری در روز آشتی هواداران ارومیه با والیبال

عصر امروز تیم والیبال شهرداری در روز آشتی هواداران ارومیه با والیبال به پیروزی رسید.

پیروزی شهرداری در روز آشتی هواداران ارومیه با والیبال

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، عصر امروز رقابت‌های هفته هفدهم لیگ برتر والیبال کشور با انجام شش دیدار در شهرهای مختلف کشور به کار خود پایان داد.

در یکی از مهم‌ترین دیدارهای این هفته تیم والیبال شهرداری ارومیه میزبان تیم والیبال سایپا تهران بود.

در ست اول این دیدار عباس برقی مربی تیم شهرداری ارومیه از ترکیب حامد رضایی، پرویز پزشکی، فرهاد پیروت‌پور، مجتبی میرزاجانپور، آرمین تشکری و لیبرویی عبدالرضا علیزاده استفاده کرد.

تیم والیبال سایپا از همان ابتدا توانست اختلاف خود را با تیم والیبال شهرداری ارومیه به سه امتیاز برساند و تا امتیازات پایانی این اختلاف را حفظ کند و در نهایت با نتیجه 25 بر 23 پیروز ست اول شود.

در ست دوم این تیم سایپا بود که بازی را مثل ست اول خوب شروع کرد اما در امتیاز 18 و زمانی که تیم سایپا سه امتیاز از میزبان خود پیش بود محمد شعبان بازیکن این تیم زیر تور درگیری با رحمان داودی بازیکن قدرتی زن باعث شد داور به هر دو بازیکن کارت زرد نشان دهد.

هواداران ارومیه ای از این حرکت به بعد تشویق ویژه و منحصر خود را با توان دو برابری ادامه دادند تا تیم شهرداری ارومیه ضمن جبران امتیازات عقب افتاده این ست را 25 بر 23 پیروز شود و در ست شماری هر دو تیم به تساوی یک بر یک برسند.

تیم والیبال شهرداری ارومیه در ست سوم با حمایت تماشاگرانش توانست 26 بر 24 پیروز شود تا تنها یک ست برای پیروزی در این دیدار لازم داشته باشد.

در ست چهارم هر دو تیم پا به پای هم امتیازات را کسب می‌کردند تا اینکه از امتیاز 20 تیم ارومیه فاصله خود را بیش‌تر کرد تا اینکه در آخر ست داور بازیکن تیم والیبال سایپا تهران را اخراج کرد تا شهرداری ارومیه بتواند با نتیجه 25 بر 21 پیروز شود.

تیم والیبال شهرداری ارومیه در روزی که هوادارانش با والیبال آشتی کرده بود با غلبه سه بر یک بر تیم والیبال سایپا ضمن کسب سه امتیاز توانست جایگاه سومی خود را حفظ کند.

مربی تیم والیبال شهرداری ارومیه پس از برد تیم والیبال سایپا گفت: خوشحالم در یک بازی حساس پیروز دیدار شدیم و توانستیم سه امتیاز شیرین کسب کنیم.

جاوید محسنی‌نیا افزود: در ست اول کمی اشتباهات خودمان باعث شد تیم سایپا پیروز شود اما از ست دوم با تغییراتی که انجام دادیم و هماهنگی بازیکنان  توانستیم امتیازات را به نفع خودمان کسب کنیم.

وی ادامه داد: هواداران امروز به نحو احسن از تیم خود حمایت کردند و این حمایتشان باعث شد سایپا را شکست دهیم.

مربی تیم والیبال شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: با این پیروزی توانستیم جایگاه سومی خود را تثبیت کنیم و امیدوارم در ادامه لیگ نیز با قدرت به کار خود ادامه دهیم و در پایان بتوانیم هواداران خود را خوشحال کنیم.

رئیس هیات والیبال آذربایجان غربی پس از پایان دیدار تیم‌های والیبال شهرداری ارومیه و سایپا تهران، اظهار داشت: امروز یکی از دیدارهای زیبای والیبال را بین تیم‌های شهرداری ارومیه و سایپا تهران شاهد بودیم.

کریم فروزان تصریح کرد: هواداران در این بازی فقط تیم ارومیه تشویق کردند و با حمایت خود توانستند تیم خود را در پیروزی کمک کنند.

این مسئول افزود: داور بازی امروز قضاوت خوبی داشت و کم اشتباه ظاهر شد و با قدرت در حضور پنج هزار نفر تماشاگر داوری کرد.

فروزان اذعان داشت: تیم شهرداری ارومیه در این بازی با پیروزی خود باعث شد هواداران با والیبال آشتی کنند و امیدوارم از این به بعد شاهد حضور این هواداران در سالن غدیر ارومیه باشیم.

رئیس هیات والیبال اذربایجان غربی گفت: تیم شهرداری ارومیه در نیم فصل دوم با بازی‌های درخشان خود توانسته خود را به جمع مدعیان برساند و روزهای خوشی را به هواداران نوید دهد.

انتهای خبر/61007/ن40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول