اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام سالک:

جبهه مردمی نیروهای انقلاب تحرک جدیدی در سطح جامعه به وجود آورده/ این جبهه می‌تواند انگیزه در دل مردم ایجاد کند

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلاب می‌تواند انگیزه و قدرتی را در دل مردم ایجاد کند، گفت: باوجود تلاش مخالفان نظام برای از حرکت انداختن جامعه، این جبهه تحرک جدیدی در سطح جامعه به وجود آورده است.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب تحرک جدیدی در سطح جامعه به وجود آورده/ این جبهه می‌تواند انگیزه در دل مردم ایجاد کند

حجت‌الاسلام احمد سالک کاشانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به برگزاری نخستین نشست مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در جوار حرم مطهر امام خمینی(ره) اظهار کرد:  این جبهه در آغاز حرکت است و همین امروز که نشستی 3 هزار نفری داشته‌ است بی‌تردید امیدی در دل نیروهای مردمی ایجاد خواهد کرد که این مسأله برای ما بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه اهدافی که امروز در نشست مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بیان شد، بسیار مهم و قابل توجه است، افزود: اقتصاد مقاومتی، رفع مشکلات معیشتی مردم و مسأله انتخابات ریاست جمهوری از جمله مهم‌ترین موضوعاتی است که در این جلسه مطرح شده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: باوجود تلاش جبهه‌های استکباری و بیگانه برای از حرکت انداختن جامعه، جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تحرک جدیدی در سطح جامعه به وجود آورده است که این تحرک برای ما ارزشمند است.

وی با بیان اینکه این جبهه می‌تواند انگیزه و قدرتی را در دل مردم ایجاد کند، خاطرنشان کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب امیدی را برای حضور بیشتر مردم در صحنه انتخابات ریاست جمهوری ایجاد خواهد کرد که امیدواریم فعالیت این جبهه نتایج خوبی را در بر داشته باشد.

سالک عنوان داشت: کسانی که مؤسس این جبهه بوده‌اند به هیچ عنوان عَلَم جریانات اصولگرایی نیستند ولی افرادی مردمی و مدافع مجموعه‌های ارزشی و انقلابی هستند، آنان روحیه مردمی و انقلابی دارند.

به گزارش فارس، نخستین مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی صبح امروز (پنجشنبه پنجم اسفندماه) با حضور بیش از 3 هزار نفر از اقشار مختلف مردم در مجتمع نمایشگاهی شهر آفتاب در جوار حرم حضرت امام(ره) آغاز شد.

انتهای پیام/صا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول