اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی کانون دانشگاهیان ایران اسلامی:

کاندیداهای دولتی به مظلوم‌نمایی روی آوردند

سخنگوی کانون دانشگاهیان ایران اسلامی به روی آوردن کاندیداهای دولتی به مظلوم‌نمایی انتقاد کرد.

کاندیداهای دولتی به مظلوم‌نمایی روی آوردند

قاسم جعفری سخنگوی کانون دانشگاهیان ایران اسلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد درباره مناظره دوم کاندیداهای ریاست جمهوری  گفت: در این مناظره جبهه‌بندی مشخص‌تری ایجاد شد به طوری که سه نفر در یک طرف و سه نفر در سوی دیگر قرار گرفتند که کم کم مشخص می شود هر کاندیدا در این انتخابات به دنبال چه چیزی هستند.

وی گفت: کاندیداهای دولتی با این که در قدرت هستند اما به دلیل کارکرد خوبی که نداشتند بیشتر به مظلوم‌گرایی و سخنان عاطفی و بحث‌های حاشیه‌ای روی می‌آوردند در صورتی که باید نمودار و آماری را به مردم ارائه می‌کردند و در شان کسی که چهار سال در قدرت است مناسب نبود.

وی گفت: جهانگیری نسبت به مناظره اول ضعیف‌تر بود و روحانی به جایی اینکه مردم را یک کل ببینید آن‌ها را به صورت قطعه قطعه می‌بیند.

سخنگوی کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در ادامه با اشاره به واکنش‌های روحانی در مناظره گفت: روحانی به ارگان‌هایی که امنیت کشور را حفظ می‌کنند مانند سپاه و برخی امور امنیتی موضع‌گیری داشت و همچنین با نگاه ملتمسانه‌ای به دنبال این بوده تا مردم را قانع کند تا یک دوره دیگر او را به عنوان رییس جمهور انتخاب کنند.

وی با اشاره به تعویض دولت در انتهای دوره اول تاکید کرد: چهارساله بودن دولت برای این است که اگر در وسط راه کشور ضرر کند جلوی این ضرر گرفته شود.

وی در ادامه با اشاره به سخنان رئیسی در پاسخ به برخی گفته‌های حسن روحانی گفت: اشاره رئیسی در مورد رقیب‌هراسی دولت کاملا حرف درستی بود.

انتهای پیام/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول