اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

برای اهل بیت هم مداحی می‌کنم، هم شعر می‌گویم

مصلح: با مشورت انصاری پرسپولیسی شدم، این اتفاق را به مادرم تبریک می‌گویم/ می‌خواهم در موفقیت تیم در آسیا سهمی داشته باشم

مدافع جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با مشورت محمد انصاری و کمک‌هایی که از وی گرفتم پرسپولیس را انتخاب کردم.

مصلح: با مشورت انصاری پرسپولیسی شدم، این اتفاق را به مادرم تبریک می‌گویم/ می‌خواهم در موفقیت تیم در آسیا سهمی داشته باشم

به گزارش خبرگزاری فارس، شایان مصلح در گفت‌وگو با سایت باشگاه پرسپولیس به سوالات پیرامون حضورش در پرسپولیس پاسخ داد.

متن این گفت‌وگو به شرح زیر است: 

* سرانجام پرسپولیسی شدی.

خدا را شکر می‌کنم در یک برهه پراسترسی که داشتم خیر و صلاح این بود که پرسپولیس را انتخاب کنم. با مشورت‌هایی که با خیلی از دوستان بخصوص محمد انصاری داشتم تیم جدیدم را انتخاب کردم. البته محمد انصاری همیشه دست من را باز می‌گذاشت و می‌گفت تصمیم با خودت است ولی خدا را شکر با مشورت‌هایی که با او کردم پرسپولیس را انتخاب و به این تیم پیوستم.

* امروز در صفحه اجتماعیت متنی دلنشین را منتشر کردی که مربوط به سپیدرود بود.

سپیدرود خانه من است و توانست من را به سطح اول فوتبال معرفی کند. می‌دانید که در ایران فوتبال پایه ارزش خاصی ندارد ولی سپیدرود بهترین پل برای پیشرفت من شد. واقعاً گیلان مردم خونگرمی دارد و در کنار استعدادها مردم عاشق فوتبال هستند. وقتی در لیگ 2 تعداد 20 هزار نفر به استادیوم می‌آیند این چیز عجیبی است. زمانی که من تیم نداشتم نظرمحمدی من را به داماش آورد و سپس به سپیدرود اضافه کرد. اینها چیزهایی است که فراموش نمی‌کنم.

* ظاهراً حاجی هم هستی؟

(باخنده) در سپیدرود به من می‌گفتند کربلایی ولی فکر کنم امسال باید به من بگویند حاج محمد کربلایی.

* مداحی هم می‌کنی؟

نوکری اهل بیت افتخار من است و برای مداحی اهل بیت شعر هم می‌گویم. من از چهارم ابتدایی مداحی می‌کنم و ان‌شاالله من و محمد قرار است این کار را انجام دهیم. بازیکنان به شوخی می‌گویند سمت چپ پرسپولیس را هیأت بزنید.

* نظرت در مورد این همه ارادتی که به ائمه داری چیست؟

ما هرچه داریم از خداوند و وجود نازنین 14 معصوم است. اگر به آنها توسل می‌کنیم برای خودمان نیست بلکه برای عرض ارادت به آنها است. من 3 سالم بود که پدرم را از دست دادم و مادرم با سختی زیاد بزرگم کرد. الان که اینجا هستم خوشحالم به خاطر مادرم. دیشب نزدیک به افطار بود که مادرم تماس گرفت و گفت شایان اعلام کن که به پرسپولیس رفتی. وقتی دعای مادرم پشتم است مطمئن باشید می‌توانم موفق شوم و حالا هم پیوستم به پرسپولیس را به مادرم تبریک می‌گویم.

* به عنوان سئوال پایانی: حضور پرسپولیس در جمع 8 تیم برتر آسیا را چطور می‌بینی؟

خوشبختانه بازیکنان دیگر تیم لخویا را شکست دادند و روحیه مضاعفی گرفتند. این یک افتخار بزرگ است و حالا هم عزم ما برای قهرمانی آسیا جزم شده و من هم تلاش می‌کنم سهم کوچکی در ادامه موفقیت پرسپولیس داشته باشم.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول