اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

«ایستاده در غبار»، سریالی جذاب‌تر از نسخه سینمایی/ افزایش زمان ۳۰ دقیقه‌ای

«سریال ایستاده در غبار» از جمعه از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود. زمان این سریال ۳۰ دقیقه از نسخه سینمایی اضافه‌تر است.

«ایستاده در غبار»، سریالی جذاب‌تر از نسخه سینمایی/ افزایش زمان ۳۰ دقیقه‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس، مجموعه تلویزیونی ایستاده در غبار برگرفته از نسخه سینمایی این اثر است که در شش قسمت 30 دقیقه ای تهیه شده است و از جمعه نهم تیر حوالی ساعت 22:15 پخش می شود. این سریال روایتگر زندگی جاوید الاثر سردار حاج احمد متوسلیان است که شش مقطع دوران کودکی، مبارزات پیش از انقلاب، ورود به سپاه، آغاز جنگ تحمیلی و تمرکز در منطقه کردستان، فتح خرمشهر و حضور در کشور لبنان و ربایش او توسط رژیم صهیونیستی را شامل می شود. از زمانی که سینمایی ایستاده در غبار کلید خورد، فیلمنامه به گونه ای به نگارش درآمد که قابلیت تدوین دو نسخه سریالی و سینمایی از آن پیش بینی شده بود.

نسخه سریالی این اثر ماندگار 30 دقیقه از نسخه سینمایی آن بیشتر است که این افزایش تایم، مقطع حضور حاج احمد متوسلیان در منطقه کردستان و لبنان را به تفصیل روایت خواهد کرد. ایستاده در غبار به نویسندگی و کارگردانی محمد حسین مهدویان و تهیه‌کنندگی حبیب الله والی‌نژاد محصول سال 1394 است که در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، سیمرغ بلورین بهترین فیلم، سیمرغ بلورین بهترین جلوه های ویژه میدانی و بصری و سیمرغ بلورین بهترین طراحی صحنه و لباس این جشنواره را از آن خود کرد. هادی حجازی فر، امیرحسین هاشمی، فرهاد فداکار و عماد محمدی در آن ایفای نقش کردند.

چهارشنبه 14 تیر و همزمان با سالروز ربوده شدن جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان، قسمت پایانی این سریال به روی آنتن خواهد رفت و قرار است جمعه 16 تیرماه هم، فیلم سینمایی این اثر ارزشمند ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول