اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌ جمعه موقت اراک تأکید کرد

لزوم شناخت توطئه‌های نرم و سخت دشمنان

امام‌ جمعه موقت اراک گفت: باید دشمن را شناخت و توطئه‌های نرم و سخت آنها را به‌خوبی مدنظر داشت.

لزوم شناخت توطئه‌های نرم و سخت دشمنان

حجت‌الاسلام سید علی حسینی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: خون شهدای هفتم تیر در یک روز تلخ به‌واسطه کینه منافقین کوردل بر زمین ریخته شد و این خون پاک آنان بود که نظام و انقلاب را برای همیشه در برابر توطئه‌های دشمنان بیمه کرد.

وی تصریح کرد: برای آشنایی هرچه بیشتر با واقعه هفتم تیر باید تاریخ را مطالعه کرد و با جریاناتی که قبل از این حادثه به‌واسطه کینه منافقان بی‌صدا اتفاق افتاده بود و در نهایت منجر به انفجار حزب جمهوری اسلامی و شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران باوفایش شد، به‌خوبی آشنا شد.

امام‌ جمعه موقت اراک ادامه داد: همه باید از شهدا به‌ویژه شهدای هفتم تیر الگو بگیریم، شهدای هفتم تیر در راه ارزش‌ها و حفظ و ماندگاری ارزش‌ها خون پاکشان بر زمین ریخته شد.

حسینی‌پور با بیان اینکه شهدا خونشان را نثار انقلاب کردند تا ملت ایران بر صراط مستقیم همچنان پابرجای بمانند، اظهار کرد: شهدای هفتم تیر شجاعانی بودند که لحظه‌ای از روشنگری مردم دست برنداشته و در مقابل افراد چندچهره و چندرو لحظه‌ای کوتاه نیامدند.

وی افزود: متأسفانه زمانی که دشمنان نتوانستند امثال شهید بهشتی را تحمل کنند، این شهید والامقام و 72 تن از یاران باوفایش را با هدف ریشه‌کن کردن نظام مورد خشم خود قرار داده و مظلومانه به شهادت رساندند.

امام‌ جمعه اراک بیان کرد: بدون شک اگر حادثه هفتم تیر در هر انقلابی به‌جز انقلاب ایران رخ می‌داد، ریشه آن انقلاب را از بین می‌برد اما هوشیاری مردم و حضور به‌موقع آنها در صحنه و همچنین رهبری امام راحل اجازه نداد دشمنان و کوردلان به خواسته‌های خود دست پیدا کنند.

حسینی‌پور تأکید کرد: دشمن مترصد شکار لحظه‌ها برای ضربه زدن به‌نظام است، اگر در حوادث تهران دشمن توانست خود را به تهران برساند، قطعاً یک‌روزه نیامده است، بلکه برای رساندن خود به تهران ماه‌ها برنامه‌ریزی و توطئه‌چینی کرده‌اند که این ضرورت هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان را دوچندان می‌کند.

وی گفت: باید دشمن را شناخت و حرکات نرم و سخت آنان را به‌خوبی مدنظر داشت.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول