اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سیرجان در مجلس خبر داد

اختصاص 800 میلیارد ریال از اعتبارات شرکت صنعتی سیرجان به اشتغالزایی کرمان

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس گفت: برای اشتغالزایی در سطح استان 800 میلیارد ریال از اعتبارات شرکت صنعتی و معدنی سیرجان در اختیار استانداری کرمان قرار گرفت.

اختصاص 800 میلیارد ریال از اعتبارات شرکت صنعتی سیرجان به اشتغالزایی کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان،  شهباز حسن‌پور عصر امروز در جلسه هماهنگی تولید و اشتغال که در ساختمان مدیریت گل‌گهر سیرجان برگزار شد با بیان اینکه برای اشتغال‌زایی در سطح استان 800 میلیارد ریال از اعتبارات شرکت صنعتی و معدنی سیرجان در اختیار استانداری کرمان قرار گرفت، اظهار کرد: این مبلغ بر اساس جلسات متعدد و با هدف ایجاد طرح‌های اشتغال‌زا از طریق استانداری پرداخت می‌شود.

وی از اشتغال 2 هزار نفر در بخش‌های مختلف تولیدی، صنعتی، کشاورزی و خانگی خبر داد و گفت: این میران اشتغال با حمایت شرکت‌های زیر پوشش سنگ‌آهن گل‌گهر و در سه بخش شهرستان بردسیر و هفت بخش شهرستان سیرجان محقق می‌شود.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس ادامه داد: هر بخش 100 میلیارد ریال تسهیلات بانکی با بهره کم دریافت می‌کند و به واجدان شرایط و جوانان بیکار بخش و روستاهای زیر پوشش پرداخت تا در منطقه خود اشتغال‌زایی داشته باشند.

وی بیان کرد: بر اساس همکاری شرکت‌های صنعتی و معدنی گل‌گهر و تصمیم‌های تولید و اشتغال 10 بخش در شهرستان‌های سیرجان و بردسیر وجود دارد که هر بخش با همکاری یکی از شرکت‌های صنعتی وام مورد نظر را در اختیار دارند و این شرکت‌ها با سپرده‌های خود معین یکی از 10 بخش شده و زمینه تسهیلات کم‌بهره به واجدان شرایط پرداخت می‌شود و دریافت‌کنندگان وام باید زیر پوشش هیچ بیمه‌ای نباشند و در استعلامات اداره کار و اشتغال جایی مشغول به کار نبوده و نباشند.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول