اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مالک باشگاه نساجی مازندران:

باشگاه نساجی متعلق به مردم، هواداران و پیشکسوتان است/ به لیگ برتر صعود می‌کنیم

مالک باشگاه نساجی مازندران گفت: پیشکسوتان باشگاه نساجی مالک واقعی آن هستند و باید بتوانیم از تجربیات آنان استفاده کرده و راه را برای رسیدن به لیگ برتر هموار کنیم.

باشگاه نساجی متعلق به مردم، هواداران و پیشکسوتان است/ به لیگ برتر صعود می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائم‌شهر، فرهاد صنیعی‌فر امشب در مراسم نکوداشت و تکریم از پیشکسوتان فوتبال مازندران با بیان اینکه باشگاه نساجی مازندران متعلق به مردم، هواداران و پیشکسوتان است، اظهار کرد: پیشکسوتان و بزرگانی که در نساجی بازی کردند، جز افتخارات این باشگاه هستند.

وی افزود: در فرهنگ ایرانی، موی سپید حرمت دارد و این قضیه در دین ما هم سفارش شده و حفظ احترام پیشکسوت وظیفه همگان است.

مالک باشگاه نساجی مازندران تصریح کرد: از روزی که مسؤولیت باشگاه را بر عهده گرفتم سعی کردم در کنار نشانه گرفتن اهداف بزرگ و شاد کردن دل مردم قائم‌شهر، برنامه‌هایی را با کمک همکاران تدوین کنم تا به پیشکسوتان نزدیک‌تر شویم.

صنیعی‌فر با بیان اینکه رابطه مستقیم و همیشگی باشگاه با پیشکسوتان حق مسلم آنها است، اظهار کرد: تأثیر حمایت آنان در مسابقات قبلی به ویژه بازی با خونه به خونه مشهود است و با همین درایت توانستیم دربی و مسابقه بدون تنشی را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: پیشکسوتان باشگاه نساجی مالک واقعی آن هستند و باید بتوانیم از تجربیات آنان استفاده کرده و راه را برای رسیدن به لیگ برتر هموار کنیم.

مالک باشگاه نساجی مازندران تصریح کرد: تیم نساجی همیشه به وجود پیشکسوتان نیاز دارد تا با تجربه خود کمک حال تیم در بردها و باخت‌ها باشند.

صنیعی‌فر با بیان اینکه ما انتقادپذیر هستیم و با جمعی با تجربه نشستیم و توانستیم تا حدودی نتایج خوبی کسب کنیم، اظهار کرد: هنوز در بخش سخت‌افزاری مشکلات و ضعف‌های زیادی داریم که باید با کمک همه آن را حل کنیم.

وی در پایان گفت: امیدواریم با همکاری و تعامل همه به‌ویژه پیشکسوتان تیم فوتبال نساجی بتواند از پس بازی‌های پیش رو برآید و بتواند بعد از چندسال ناکامی به لیگ‌برتر صعود کند.

انتهای پیام/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول