اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

سخنگوی کمیسیون صنایع به فارس خبر داد

بررسی اعتراض کارگران هپکو و آذراب در جلسه سه‌شنبه کمیسیون صنایع/ احتمال رایزنی با وزیر

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس از بررسی موضوع اعتراض کارگران کارخانه‌های هپکو و آذراب اراک در جلسه روز سه‌شنبه این کمیسیون خبر داد.

بررسی اعتراض کارگران هپکو و آذراب در جلسه سه‌شنبه کمیسیون صنایع/ احتمال رایزنی با وزیر

سعید باستانی در گفت‌ و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با بیان اینکه امروز اولین جلسه مجلس بعد از تعطیلات برگزار شده است، اظهار داشت: نخستین جلسه کمیسیون صنایع پس از تعطیلات، در روز سه‌شنبه هفته جاری برگزار می‌شود که با توجه به حضور نماینده اراک در کمیسیون صنایع، موضوع اعتراض کارگران کارخانه‌های هپکو و آذرآب در این جلسه مطرح و بررسی خواهد شد.

وی ادامه داد: بر اساس میزان پیشرفت موضوع در کمیسیون صنایع و اینکه مشکلات ایجاد شده از طریق کمیسیون قابل حل باشد و یا اینکه نیاز به نشست‌های بیرونی داشته باشیم، موضوع را پیگیری خواهیم کرد و در صورت لزوم با وزیر صنعت نیز رایزنی‌هایی را انجام خواهیم داد.

باستانی تصریح کرد: پیش از تعطیلات مجلس، جلسه‌ای را با وزیر صنعت داشتیم که قرار شد هر سه ماه یکبار گزارش مربوط به عملکرد وزارت صنعت در جلسه‌ای با نمایندگان مجلس ارائه و بررسی شود.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول