اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اعتراف تلخ معاون وزیر ورزش؛

جوانان در دولت یازدهم نادیده گرفته شدند/ سازمان ملی جوانان مجددا تشکیل می‌شود

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه متأسفانه جوانان در کابینه دولت یازدهم نادیده گرفته شده‌ بودند، گفت: دولت دوازدهم به این نتیجه رسید که باید از ظرفیت جوانان در بدنه دولت و در وزارت‌خانه‌ها استفاده کند.

جوانان در دولت یازدهم نادیده گرفته شدند/ سازمان ملی جوانان مجددا تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدمهدی تندگویان شامگاه شنبه در دیدار با سازمان‌های مردم‌نهاد و منتخبین هیأت‌های ورزشی در استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه جوانان در کابینه دولت یازدهم نادیده گرفته شده‌اند، اظهار کرد: در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی در زمان جنگ تحمیلی به جوانان اعتماد می‌شد و نتایج آن را شاهد بودیم، اما خوشبختانه در دولت دوازدهم مسؤولان دولتی به این نتیجه رسیدند که  مرتکب خطا شدند و باید از ظرفیت جوانان در بدنه دولت و در وزارت‌خانه‌ها استفاده کنند.

وی با بیان اینکه سن معاونت در دولت دوازدهم 10 سال کاهش پیدا کرده است، عنوان کرد: این تغییر نگرش نویدبخش ایجاد تغییر و تحول در کشور است و ما باید تلاش کنیم تا با همدلی و همراهی فرهنگ جوان‌گرایی در مدیریت‌های کشور را جا بیندازیم.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه لایحه تشکیل سازمان ملی جوانان به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده است، خاطرنشان کرد: دولت تابع مصوبات مجلس است، اما سازمان‌های مردم‌نهاد به‌عنوان نماینده جوانان می‌توانند این موضوع را پیگیری کنند.

تندگویان اضافه کرد: نگرش مردم زمانی به سازمان‌های مردم‌نهاد تغییر پیدا می‌کند که تحت حمایت دولت نباشند و حس کنند این نهادها جزئی از مردم هستند پس سعی کنید تا گرایش‌های سیاسی را در کار خود وارد نکنید و باید بدانید که سمن‌ها تشکل‌های علمی و تخصصی هستند که برای کمک به مردم و کاهش آسیب‌های اجتماعی تشکیل شده‌اند.

وی با ابراز امیدواری از موافقت مجلس شورای اسلامی از تشکیل سازمان ملی جوانان، گفت: امیدواریم با تدوین برنامه‌ای برای سازمان‌های مردم‌نهاد در کشور، این نهادها جایگاه خود را بدانند و دستورالعملی که برای این نهادها تدوین می‌شود به‌صورت کلی است و آزادی عمل برای سمن‌ها در این برنامه پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول