اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

اختصاصی فارس/

مهناز خانوی سرپرست اداره کل فرآورده‌های طبیعی و مکمل سازمان غذا و دارو شد

طی حکم رئیس سازمان غذا و دارو، جمشیدی از سمتش برکنار و مهناز خانوی به عنوان سرپرست اداره کل فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو منصوب شد.

مهناز خانوی سرپرست اداره کل فرآورده‌های طبیعی و مکمل سازمان غذا و دارو شد

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس، غلامرضا اصغری رئیس سازمان غذا و دارو طی حکمی مهناز خانوی را به عنوان سرپرست اداره کل فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو منصوب کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

با سلام و احترام؛

با توجه به سوابق، تخصص و تجربه سرکار عالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست اداره کل فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو منصوب می‌شوید.

ارتقای جایگاه فرآورده‌های گیاهی و طبیعی با منشأ داخلی، اطمینان از کیفیت، سلامت و اثربخشی این نوع فرآورده‌ها در بازار و ساماندهی تولید، واردات و عرضه مکمل‌های تغذیه‌ای و همچنین حمایت مناسب از صنایع داخلی در چارچوب سیاست‌های کلی نظام سلامت و اقتصاد مقاومتی را شفاف و هوشمندسازی فرآیندهای آن اداره کل از مهمترین اولویت‌های کاری سرکار عالی می‌باشد.

امیدوارم با استطاعت از خداوند متعال و بهره‌گیری از همکاری و مساعدت کلی مدیران و کارشناسان آن اداره کل در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.

 

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول