اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

3 تا 10 آذرماه

چهل و هفتمین جشنواره بین‌المللی رشد در مشهد برگزار می‌شود

دبیر چهل و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد از برگزاری رخداد فرهنگی در مشهد همزمان با 3 تا 10 آذر ماه امسال خبر داد.

چهل و هفتمین جشنواره بین‌المللی رشد در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود شفق پیش از ظهر امروز در نشست خبری در کانون فرهنگی تربیتی رشد از برگزاری چهل و هفتمین جشنواره بین‌المللی رشد در مشهد همزمان با 3 تا 10 آذرماه امسال خبر داد و گفت: این جشنواره در 5 بخش بین‌الملل ایران، بین‌الملل خارجی،  دانش‌آموزی، فرهنگیان و دانشجومعلمان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تمدید مهلت ارسال آثار این جشنواره، متذکر شد: یک هزار و 257 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که 261 اثر به مرحله نهایی راه یافتند و از این تعداد، 112 اثر در بخش بین‌الملل ایران، 66 اثر در بخش بین‌الملل خارجی، 41 اثر در بخش فرهنگیان، 7 اثر در بخش دانشجومعلمان و 35 اثر در بخش دانش‌آموزی  در این جشنواره به رقابت نهایی می‌پردازند.

دبیر چهل و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد با ابراز خرسندی نسبت به حضور 65 فیلم از 17 کشور جهان همچون سوئیس، فرانسه، نروژ، اسپانیا، آلمان، ژاپن، استرالیا و روسیه به این جشنواره، اضافه کرد: اقتصاد مقاومتی تولید اشتغال، تعلیم تربیت اسلامی، فرهنگ و تمدن اسلامی، سبک زندگی، تعلیم تربیت، توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، مشارکت اجتماعی و فرهنگی، حفظ سرمایه ملی، علم در زندگی و بخش آزاد از جمله موضوعات این جشنواره محسوب می‌شود.

شفق با اشاره به قالب‌های موجود در این جشنواره همچون مستند، مستند علمی آموزشی، داستانی کوتاه، داستانی بلند و پویانمایی، یادآور شد: علاوه بر برگزاری مراسم افتتاحیه برای این جشنواره همزمان با 3 آذرماه، آثار راه یافته به این جشنواره در 18 سالن منتخب آموزش و پرورش اکران می‌شود.

وی در پایان مطرح کرد: علاوه بر اینکه 15 نفر داوری آثار این جشنواره را انجام می‌دهند، 5 نفر از آنها از کشورهایی همچون هند، هلند، بنگلادش، استرالیا و اسلوونی هستند.

انتهای پیام/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول