اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

غفاری در اختتامیه جشنواره هنر و ادبیات مقاومت:

آرامش و آسایش امروز حاصل خون شهداست

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: آرامش و آسایش امروز حاصل خون شهداست و ما باید رهرو راه شهدا باشیم.

آرامش و آسایش امروز حاصل خون شهداست

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در مراسم اختتامیه دومین جشنواره هنر و ادبیات مقاومت ضمن اشاره به لزوم احترام به خون شهدای دفاع مقدس گفت: شهدا از همه چیز خود گذشتند و جان برکف ادای دین کردند و ما امروز باید قدردان آن زحمات باشیم.

وی ادامه داد: آرامش و آسایش امروز حاصل خون شهداست و ما باید رهرو راه شهدا باشیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم ضمن به اشاره به تاثیر هنر متعهد و ادبیات پایداری گفت: انسان موجودی است هنرمند چون بهره مند از ابداع و نوآوری و ایفای نقش است. حس تعهد و مسئولیت است که هنرمند را وادار می‌کند تا آثار ارزشی برگرفته از فرهنگ غنی ایران اسلامی را خلق کند.

غفاری با اشاره به تاثیرگذاری جشنواره‌هایی مانند جشنواره هنر و ادبیات مقاومت افزود: مقاومت و پایداری به خاطر حریت و آزادگی بود تا هویت خود را به دیگران نشان دهیم به همین دلیل ادبیات و هنر مقاومت می‌تواند تاثیرگذار باشد.

وی ادامه داد: حوزه تاثیرگذار هنر همیشه توانسته حقایقی را بیان کند که تشنگان حقیقت در پی آن بوده‌اند. ادبیات متعهد، پلشتی‌ها و زشتی‌ها را از بین می‌برد و دربرگیرنده حقایق و هویت ماست.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با تاکید بر مشارکت دانشگاهیان در تولید سرمایه‌های فرهنگی گفت: وجود انسانی با مشارکت و خلاقیت کامل می‌شود و انسان به میزانی که در طبیعت سرمایه گذاری می‌کند به همان میزان می‌تواند در اجتماع تولید سرمایه فرهنگی کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول