اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

مهرداد فرید در گفت‌وگو با فارس:

هیچ حمایتی از شهرداری برای تبلیغات «دعوتنامه» صورت نگرفت

مهرداد فرید کارگردان فیلم «دعوتنامه» گفت: سازمان زیباسازی شهر تهران علیرغم اینکه فیلم «دعوتنامه» حمایت فرهنگی دارد، هیچ بیلبوردی برای فیلم در نظر نگرفته است، امیدواریم اجحافی صورت نگیرد.

هیچ حمایتی از شهرداری برای تبلیغات «دعوتنامه» صورت نگرفت

خبرگزاری فارس- مهدی افشارنوش: مهرداد فرید تهیه‌کننده و کارگردان سینما در گفت‌وگو با فارس درباره اکران فیلم «دعوتنامه» از 2 اسفندماه در سینماهای تهران و شهرستان گفت: اسفندماه یا هر ماه دیگری برای اکران  فیلم‌های مناسب تفاوت چندانی ندارد، با توجه به  کوچک بودن گلیم سینمای ایران و تعداد زیاد فیلم هایی که تولید می شود ، فیلمساز ها باید یاد بگیرند از فرصتی که پیش می آید بتوانند بهترین استفاده را بکنند. 

در سالهای گذشته شاهد اکران فیلم های خوب در اسفندماه بودیم که موفق عمل کردند، اکران موفق  فیلم خوب «بدون تاریخ بدون امضا» را هم شاهد هستیم.  امیدواریم مخاطبان مانند  سال های قبل اسفندماه به سالن های سینما بروند و «دعوتنامه» را هم ببینند.  

وی درباره زمان اکران فیلم گفت: فیلم می توانست در زمان بهتری اکران شود اما ما شاکریم.

کارگردان فیلم «دعوتنامه» درباره تبلیغات شهری فیلم و فضای مناسب برای تبلیغ این فیلم در سطح شهر گفت: با توجه به  مضمون اجتماعی فیلم  دعوتنامه و فیلم یک بکراند مذهبی هم دارد و  مرتبط با موضوع امام رضا (ع) است این کم لطفی سازمان زیباسازی شهر تهران است علیرغم اینکه فیلم  حمایت فرهنگی دارد، هیچ بیلبردی برای فیلم در نظر گرفته نشده است. یک ماه گذشته نامه ای نوشتم که درخواست کردم و توجه نشد.  حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان پخش کننده هم نامه ای امروز به زیباسازی شهر تهران ارائه داده و در ان درخواست کرده که به فیلم «دعوتنامه» بیلبرد اختصاص یابد .  امیدواریم طی یک دو روز آینده رسیدگی شود و اجحافی در حق فیلم نشود. 

وی درباره تمهیدات خاص برای اکران فیلم در  مشهد گفت: اکران فیلم در مشهد را به دست امام رضا (ع) سپردیم انشاءالله که به خوبی انجام شود.  

انتهای پیام/ و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول