اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

برنامه امتحانات نهایی خرداد ۹۷-۱۳۹۶ دانش‌آموزان اعلام شد

برنامه امتحانات نهایی تمام رشته‌های تحصیلی دوره‌های متوسطه و پیش‌دانشگاهی ویژه خردادماه سال تحصیلی ۹۷-۱۳۹۶ اعلام شد.

برنامه امتحانات نهایی خرداد ۹۷-۱۳۹۶ دانش‌آموزان اعلام شد

به گزارش خبرنگار آموزشی و پرورش خبرگزاری فارس، برنامه امتحانات نهایی تمام رشته‌های تحصیلی دوره‌های متوسطه (نظری، فنی و حرفه‌ای) و پیش‌دانشگاهی خردادماه سال 97-1396 از سوی عبدالرسول عمادی رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شد.

این برنامه‌های امتحانی شامل دانش‌آموزان سال سوم متوسطه رشته‌های نظری شیوه نیم‌سالی ـ واحدی (بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد)، سال سوم متوسطه رشته‌های فنی و حرفه‌ای و دوره پیش‌دانشگاهی (روزانه، بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد) است.

ادارات آموزش و پرورش مناطق تابعه پس از تفکیک برنامه‌ها، بدون دخل و تصرف به تعداد مورد نیاز تکثیر و در اختیار واحدهای آموزشی مربوطه قرار می‌دهند و واحدهای آموزشی تابعه نیز در اسرع وقت و به نحو مقتضی عین برنامه‌های امتحانی را بدون دخل و تصرف در محل مناسب نصب کرده و علاوه بر آن، تاریخ و زمان برگزاری امتحانات هر رشته را به اطلاع تمام دانش‌آموزان و داوطلبان آزاد می‌رساند.

امتحانات نهایی خردادماه از روز سه‌شنبه اول خرداد با امتحانات تعلیمات دینی و قرآن(3)، اصول عقاید(2) و معارف اسلامی آغاز شده و چهارشنبه 23 خردادماه با امتحان عربی(3) و ادبیات فارسی تخصصی پایان می‌پذیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول