اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

تازه‌ترین اخبار از مرزبان ربوده شده

فرمانده مرزبانی ناجا: سعید براتی زنده است/ در حال پیگیری و بازگرداندن وی هستیم

فرمانده مرزبانی ناجا در خصوص پرونده سعید براتی، سرباز ربوده شده در مرز سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: وی زنده است و ما به صورت جدی در حال پیگیری و بازگرداندن این سرباز به کشورمان هستیم.

فرمانده مرزبانی ناجا: سعید براتی زنده است/ در حال پیگیری و بازگرداندن وی هستیم

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی کشور با اشاره به جلسه اخیر با مسئولان وزارت دفاع افغانستان، اظهار داشت: در این جلسه موضوعاتی در خصوص تقویت امنیت مرزهای دو کشور مطرح شد.

وی به برگزاری نشست های مختلف با کشور پاکستان اشاره و بیان کرد: اداره کردن مرز به صورت مشترک از مطالبات جدی ما در این نشست ها بود و با گروه هایی که مخل امنیت مرزها هستند، قاطعانه برخورد می کنیم.

سردار رضایی درباره حادثه اخیر سراوان، گفت: این حادثه هوشیاری همه غیور مردان جمهوری اسلامی در نیروهای مسلح اعم از سپاه پاسداران و همکاران ما در مرزبانی را نشان می دهد.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان پاکستان نیز در حال پیگیری هستند تا جوانب بروز حادثه سراوان را بررسی کنند، افزود: آنان همچنین در تلاش هستند تا به تقویت امنیت مرز مشترک با ایران بپردازند و مشکلات را برطرف کنند.

سردار رضایی در پایان به پرونده سعید براتی سرباز ربوده شده در مرز سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: وی زنده است و ما به صورت جدی در حال پیگیری و نیز بازگرداندن این سرباز به کشورمان هستیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول