اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس:

روحانیون نقش مهمی در انتقال مفاهیم دفاع مقدس به نسل جوان دارند/ لزوم آشنایی نسل جوان با فداکاری رزمندگان

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دوران دفاع مقدس گفت: روحانیون نقش بسیار مهمی در انتقال مفاهیم دفاع مقدس به نسل جوان دارند و باید نسل جوان را با ایثار و فداکاری و از جان گذشتگی آشنا کرد.

روحانیون نقش مهمی در انتقال مفاهیم دفاع مقدس به نسل جوان دارند/ لزوم آشنایی نسل جوان با فداکاری رزمندگان

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی ظهر امروز در جمع روحانیون اظهار داشت: دشمنان همواره درصدد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دوران دفاع مقدس گفت: مردم استان ایلام مردمی ولایتمدار بوده و همواره در دفاع از ارزش‌های والای نظام اسلامی فعال هستند.

مصلحی تصریح کرد: استان ایلام شاهد عملیات‌های متعددی در دوران دفاع مقدس بوده که این خود ظرفیت بزرگی در برپایی اردوهای راهیان‌نور محسوب می‌شود.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دوران دفاع مقدس گفت: روحانیون در این استان نقش مهمی در ساماندهی مردم در دوران دفاع مقدس دارند.

وی ادامه داد: برای نمونه می‌توان به خدمات ارزنده آیت‌الله حیدری ایلامی و همچنین آیت‌الله محمدی در دوران دفاع مقدس در استان ایلام اشاره کرد.

مصلحی تصریح کرد: روحانیون نقش بسیار مهمی در انتقال مفاهیم دفاع مقدس به نسل جوان دارند و باید نسل جوان را با ایثار و فداکاری و از جان گذشتگی آشنا کرد.

انتهای پیام/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول