اوجالان: با مداخله موساد و سيا دستگير شدم
خبرگزاري فارس: سركرده زنداني شده شبكه حزب كارگران كردستان تركيه (پ.ك.ك) اظهار داشت، سازمان اطلاعات ملي تركيه (ميت) با همكاري سازمانهاي جاسوسي آمريكا (سيا) و رژيم صهيونيستي (موساد) وي را دستگير و به "ايمرالي" منتقل كردند.
به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از پايگاه خبري "سون سايفا"ي تركيه ، "عبدالله اوجالان" سركرده و بنيانگذار شبكه "پ.ك.ك" در اظهارات جديدش با اشاره به ناكامي سازمانهاي "جيتم" و "ارگنهكن" در دستگيري وي گفت: بعد از ناكامي اين سازمانها، بعدها با مداخله "سيا" و "موساد" به "ايمرالي" (زندان وي) منتقل شدم.
اوجالان هماكنون دوران حبس ابد خود را در زنداني در جزيره ايمرالي تركيه ميگذراند.
انتهاي پيام/.
11:56 - 19 شهریور 1387