اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مجله فارس پلاس

سرپرست شهرداري اراك خبر داد:

طرح تخفيف عوارض صدور پروانه در اراك تا 27 اسفند ماه تمديد شد

خبرگزاري فارس: سرپرست شهرداري اراك از تمديد طرح تخفيف عوارض صدور پروانه ساختماني و جوايز براي پرداخت عوارض كسبي و نوسازي تا 27 اسفند ماه خبر داد.

طرح تخفيف عوارض صدور پروانه در اراك تا 27 اسفند ماه تمديد شد
سيدمرتضي ميري امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در اراك اظهار داشت: بر اساس مصوبه شوراي اسلامي شهر اراك، اين شهرداري به مناسبت سي و يكمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و نودمين سالگرد تأسيس شهرداري اراك، طرح تخفيف عوارض صدور پروانه، جوايز براي پرداخت عوارض كسبي، نوسازي و جرايم كميسيون‌هاي ماده 100 و 77 را از 12 بهمن‌ماه تا 12 اسفند ماه به اجرا گذاشت كه در اين راستا با توجه به استقبال گسترده شهروندان و درخواست‌هاي مكرر عمومي با تصويب شوراي اسلامي شهر اراك اين طرح تا 27 اسفند ماه تمديد شد. وي پيرامون شرايط بهره‌برداري از تخفيف و تشويق در نظر گرفته شده گفت: افرادي كه مي‌خواهند از اين طرح بهره‌مند شوند بايد تمام بدهي خود را به صورت نقدي پرداخت كنند و بلافاصله، جانمايي ملك صورت گرفته باشد و اگر بعد از تاريخ در نظر گرفته شده بخواهند در ملك تغييراتي را به وجود آورند ديگر مشمول اين طرح نمي‌شوند. وي با اشاره به اينكه تمام عوارض در فرم صدور پروانه ساختماني بعد از جمع‌بندي مشمول 20 درصد تخفيف مي‌شوند، افزود: اين تخفيفات مشمول عوارضات بعد از راي قطعي كميسيون ماده 77 و يا ماده 100 نمي‌شود. ميري با اشاره به تمهيدات در نظر گرفته شده در اين طرح براي سكونتگاه‌هاي غير‌رسمي گفت: با توجه به حساسيت اعضاي شوراي شهر مبني بر بهسازي و نوسازي بافت‌هاي فرسوده و سكونتگاه‌هاي غيررسمي، بعد از تخفيف 50 درصدي، اين سكونتگاه‌ها از تخفيف 30 درصدي نيز همزمان با اجراي اين طرح بهره‌مند مي‌شوند. سرپرست شهرداري اراك عنوان كرد: كساني كه عوارض نوسازي خود را قبل از شروع اين طرح پرداخت كرده‌اند نيز مي‌‌توانند با ارائه فيش بانكي خود در اين طرح شركت كنند. افراد براي استفاده از اين طرح و همچنين كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند به شهرداري‌هاي مناطق سه‌گانه شهر اراك مراجعه و يا با سامانه 137 شهرداري تماس حاصل كنند. انتهاي پيام/آ30.
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول