اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

شهرک‌های صنعتی البرز و کره جنوبی خواهرخوانده می‌شوند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز گفت: در سدد هستیم تا قرارداد خواهرخواندگی بین شهرک‌های صنعتی البرز با برخی شهرک‌های صنعتی کشور کره را امضا کنیم که می تواند در حوزه انتقال تکنولوژی موثر باشد.

شهرک‌های صنعتی البرز و کره جنوبی خواهرخوانده می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمد امین فرشی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز در نشست خبری رویداد ملی و بین المللی «تبادل فناوری بنگاه‌های کوچک و متوسط و استارتاپ‌ها» اعلام کرد شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز در روزهای ۱۸ و ۱۹ آذر ماه میزبان برگزاری این دو رویداد مهم در دانشگاه آزاد کرج است.

فرشی افزود: در روز اول رویداد که در خصوص بحث تبادل فناوری است؛ در یک طرف میز مذاکره ۷۰ واحد فناور حضور دارند و در طرف دیگر ۱۶۲ پروپوزال از کل کشور ارائه می‌شود که در حقیقت نیازهای احصا شده بخش صنعت است و قرار است توسط واحدهای فناور حل شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز  با اشاره به حضور چند کارشناس خبره از کشورهای ترکیه و کره جنوبی در این رویداد مهم گفت: حضور کشور کره جنوبی در این رویداد از جهت بهره‌وری بالای تکنولوژی‌ها و فناوری‌ حائز اهمیت است و در سدد هستیم تا قرارداد خواهر خواندگی بین شهرک‌های صنعتی البرز با برخی شهرک‌های صنعتی کشور کره امضا کنیم که می‌تواند در حوزه انتقال تکنولوژی موثر باشد.

اظهار داشت: تا پایان سال جاری باید ۹۹ واحد صنعتی غیر فعال استان البرز، مجدد به چرخه تولید باز می‌گشت که از ابتدای سال جاری تاکنون این اقدامات در مورد ۵۷ واحد صنعتی عملیاتی شده و باقی آنها نیز تا آخر سال جاری به نتیجه می رسد.

فرشی با بیان اینکه از ۱۶۲ پروپوزالی که برای این رویداد آماده سازی شده ۱۵ مورد مربوط به صنعت البرز است ادامه داد: در روزهای ۱۸ و ۱۹ آذرماه سال جاری برگزاری یک رویداد ملی استارتاپی را نیز داریم که طی آن ۱۵ ایده برتر استارتاپی وارد مذاکره با سرمایه گذاران تخصصی و دارندگان واحدهای صنعتی می شوند که برای بخش آرندی و تولیدی خود نیاز به استفاده از دانش این ایده‌های برتر دارند.

انتهای پیام/ب/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول