اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

4 سورتی پرواز اورژانس‌هوایی البرز در عملیات جستجوی کوهنورد گرفتار در بهمن

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان البرز گفت: وقوع حادثه بهمن در ارتفاعات البرز گروه کوهنوردان را گرفتار کرد که در راستای نجات ایشان و فرد مدفون چهار سورتی پرواز توسط اورژانس انجام شد.

4 سورتی پرواز اورژانس‌هوایی البرز در عملیات جستجوی کوهنورد گرفتار در بهمن

مهرداد بابایی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان البرز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: اورژانس هوایی استان البرز در پی بارش برف سنگین در ارتفاعات و گزارش حادثه در این مناطق چهار پرواز رفت و برگشتی (سورتی) داشتند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان البرز با بیان اینکه اورژانس هوایی با هدف جست‌وجوی کوهنوردان گرفتار در بهمن پرواز داشته است، افزود: در حادثه ریزش بهمن در ارتفاعات واریان واقع در جاده چالوس که عصر روز شنبه ، 26 بهمن ماه رخ دارد یک تیم کوهنورد 7 نفره دچار سانحه شدند.

بابایی اضافه کرد: پس از تلاش‌های عوامل هلال احمر و کوهنوردان ، شش نفر از ایشان نجات یافتند ولی متأسفانه یک نفر همچنان در زیر بهمن مدفون است که عملیات جست‌وجو از همان ساعات اولیه آغاز شد.

وی یادآور شد: صبح امروز (یکشنبه-27 بهمن ماه) نیز،  اورژانس هوایی البرز در 4 پرواز رفت و برگشتی (سورتی)، تیم‌های جستجو را به منطقه واریان منتقل کرد. عملیات جستجو همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول