اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

آمادگی مپنا برای سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی پیام

مدیرعامل گروه مپنا از سرمایه گذاری و توسعه هر چه بیشتر زیر ساخت ها در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام خبر داد.

آمادگی مپنا برای سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی پیام

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عباس علی آبادی، مدیرعامل گروه مپنا در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی پیام گفت: آی.سی.تی، خدمات پزشکی و ارتباطات از جمله حوزه هایی است که در منطقه  ویژه اقتصادی پیام می توان سرمایه گذاری کرد.

مدیرعامل گروه مپنا افزود: صنعت هوایی از جمله تعمیر و ساخت موتور هواپیماهای مسافری با هدف پشتیبانی از پروازها، خودروهای برقی و باطری های پیشرفته فرصت های خوبی برای سرمایه گذاری در این منطقه است.

علی آبادی ماهواره های ملکی را از دیگر برنامه ها برای سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام معرفی کرد و گفت: با هدف تکمیل و توسعه زیر ساخت ها و ایجاد تدارکات لازم در این منطقه، مپنا آمادگی انجام همکاری در این زمینه را نیز دارد.

وی افزود: هم اکنون  احداث نیروگاه در عراق و دیگر کشورها در دست اقدام است و در داخل کشور نیز رویکرد جدی مپنا در دوره اخیر در زمینه سلامت، آی.سی.تی و خودروهای برقی است، که این زمینه ها فصل مشترکی برای همکاری های بین فردگاه بین المللی پیام و گروه صنعتی مپنا است.

گروه صنعتی مپنا در زمینه های مختلفی از جمله برق، نفت، گاز، حمل و نقل جاده ای، و ریلی، آی.سی.تی و پزشکی فعالیت می کند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول