اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

پروازهای خارجی فرودگاه پیام از سر گرفته شد

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: پروازهای خارجی(کارگو) فرودگاه پیام که به صورت موقت به حالت تعلیق درآمده بودند، روز دوشنبه بیست و نهم تیرماه از سرگرفته شد.

پروازهای خارجی فرودگاه پیام از سر گرفته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، نادر ثناگو مطلق، مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، امروز در جمع خبرنگاران، گفت: تمام پروازهای باری ورودی و خروجی این فرودگاه با هدف پیشگیری ازشیوع  ویروس کرونا از اسفند سال گذشته به صورت موقت تعلیق شده بود.

وی اضافه کرد: همزمان با باز شدن مرز هوایی امارات، پرواز 747 ایران ایر از مبدا این کشور روز دوشنبه با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی در فرودگاه بین المللی پیام به زمین نشست.

ثناگو مطلق با اشاره به تداوم پروازهای خارجی فرودگاه بین المللی پیام  گفت: این پرواز شامل لوازم الکترونیکی به وزن 40 تن است.

این مقام مسؤول یادآور شد: از سرگیری پروازهای تجاری باربری در فرودگاه پیام نوید بخش روزهای رونق اقتصادی و گرم شدن فعالیت های تجاری در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام است.

وی تصریح کرد: باند و سطوح پروازی فرودگاه بین المللی پیام این ظرفیت را دارد که پروازهای باری یا همان کارگو با تعداد بیشتری بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند.

انتهای پیام/ج/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول