اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

بهره برداری از مدرسه 12 کلاسه استثنایی در شهرجدید هشتگرد

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد گفت: برای سال تحصیلی آتی نخستین مدرسه استثنایی ۱۲ کلاسه در شهر جدید هشتگرد با همکاری آموزش و پرورش استان به بهره برداری می رسد.

بهره برداری از مدرسه 12 کلاسه استثنایی در شهرجدید هشتگرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مسعود حق لطفی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد، با اشاره به ضرورت رفع کمبود فضاهای آموزشی ویژه تحصیل دانش آموزان استثنایی اظهار کرد: در شهرستان ساوجبلاغ در حال حاضر تنها یک مدرسه ویژه دانش آموزان استثنایی وجود دارد و در راستای رفع کمبودها در نظر است فضای آموزشی جدیدی بدین منظور تخصیص داده شود.

وی تاکید کرد: شرکت عمران شهر جدید هشتگرد نسبت به تکمیل و تحویل یک باب مدرسه ۱۲ کلاسه به آموزش و پرورش جهت بهره برداری دانش آموزان استثنایی در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۹۹ اقدام می‌کند تا به منظور تحصیل دانش آموزان استثنایی مورد بهره برداری قرار گیرد و امیدواریم پذیرش این دانش آموزان در شروع سال تحصیلی پیش رو باشد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد با تاکید بر اهمیت اختصاص یک فضای آموزشی ویژه دانش آموزان استثنایی در شهر جدید هشتگرد بیان کرد: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده با آموزش و پرورش استان و با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهر جدید هشتگرد، قرار شده است که این مدرسه را برای تحصیل دانش آموزان استثنایی اختصاص دهیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تنها مرکز آموزشی ویژه دانش آموزان استثنایی بصورت مختلط در شهرستان ساوجبلاغ دایر است، گفت: این مدرسه پذیرای دانش آموزان استثنایی با انواع معلولیت‌ها از مقطع پیش دبستان تا دبیرستان است، به همین دلیل با ایجاد یک مرکز آموزشی دیگر در شهر جدید هشتگرد، زمینه بهتر آموزش دانش آموزان استثنایی را فراهم کنیم.

حق لطفی افزود: در هر حال حاضر بالغ بر ۲۰۰ دانش آموز اسثتنایی در تنها مدرسه ویژه دانش آموزان استنثایی در شهرستان ساوجبلاغ تحصیل می‌کنند که حدود یکصد نفر از این دانش آموزان از شهر جدید هشتگرد به این مدرسه می‌روند.

در ادامه عباس کشاورز، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرز نیز در خصوص ضرورت احداث یک مدرسه استثنایی در شهر جدید هشتگرد گفت: با بهره برداری از این مدرسه در خصوص نحوه پذیریش دانش آموزان استثنایی شهرستان ساوجبلاغ و تقسیم بندی آنها تصمیم گیری خواهیم کرد.

وی افزود: هدف مهم این است که ظرفیت فضاهای آموزشی موجود در شهرستان ساوجبلاغ برای تحصیل دانش آموزان استثنایی را افزایش دهیم تا خدمات بهتری به آنها ارائه شود.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول