اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

بازگشت 15 واحد غیرفعال در فرودگاه پیام به چرخه تولید

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با بیان اینکه اشتغال زایی و حمایت از تولید به عنوان یکی از مهم ترین رویکردهای پیش روی این منطقه در سال جهش تولید است گفت: از ابتدای سال تا کنون 15 واحد تولیدی و صنعتی در این منطقه احیا شد.

بازگشت 15 واحد غیرفعال در فرودگاه پیام به چرخه تولید

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، نادر ثناگو مطلق، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام، ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سعی داریم به بهبود وضعیت اقتصادی کشور کمک کنیم، گفت:در این راستا احیای واحدهای تولیدی و اقتصادی که به هر دلیلی تعطیل شدند در دستور کار ما قرار گرفته است.

این مقام مسؤول در ادامه از احیای 15 واحد تولیدی از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد و افزود: این واحدها بنا به دلایل مختلفی نیمه فعال شده بودند که با تلاش های صورت گرفته بار دیگر باز فعال و به چرخه تولید بازگشتند.

وی ادامه داد: با باز فعال سازی این تعداد واحد تولیدی و صنعتی زمینه اشتغال بیش از 200 نفر در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام فراهم شده است.

ثناگو مطلق گفت: هدف بر این است تا با توجه به باز فعال سازی واحدهای تولیدی راکد و نیمه تعطیل در منطقه، زمینه اشتغال هر چه بیشتر و تولید را در پیام فراهم کنیم.

وی در ادامه با اشاره به توسعه زیر ساخت ها در فاز چهار منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، اعلام کرد که بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته، با توسعه فاز چهار در سال جاری، 2 هزار شغل و تا پنج سال آینده ۱۰ هزار شغل جدید در این منطقه ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/ج/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول