اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

ورود پلاک‌های غیربومی به البرز فقط با مدرک سکونت یا خدمت

رئیس پلیس راه استان البرز با اشاره به اجرای محدودیت های دوهفته ای از امروز اول آذر در استان البرز همزمان با سراسر کشور، گفت: مالکان خودروهای با پلاک غیربومی، مدارکی برای تایید سکونت و یا خدمت در استان البرز به همراه داشته باشند.

ورود پلاک‌های غیربومی به البرز فقط با مدرک سکونت یا خدمت

سرهنگ محمد گودرزی، رئیس پلیس راه استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: کسانی که ساکن کرج هستند و خودروهای آنها پلاک غیربومی دارد برای تایید سکونت در استان، بیمه نامه شخص ثالث و یا هر مدرکی اعم از سند و یا قولنامه منزل همراهشان باشد، کنترل می‌شود.

وی افزود: کسانی که ساکن البرز نیستند و فقط محل کارشان در این استان است؛ مدارکی اعم از کارت شناسایی محل خدمت و غیره که این امر را تایید کند، از آنها پذیرفته می‌شود.

رئیس پلیس راه البرز در خصوص خودروهای دارای پلاک غیربومی که عبور آنها در دوربین‌های هوشمند به عنوان تخلف ثبت می‌شود، بیان کرد: در صورت بروز چنین مشکلاتی، مالکان خودروها پیش از پرداخت خلافی، با مدارک لازم برای تایید سکونت و یا محل خدمت در استان البرز، به واحد اجراییات راهنمایی و رانندگی مراجعه کنند و در صورت تایید توسط واحد اجراییات، خلافی خودرو از سیستم پاک می‌شود. 

وی با اشاره به بارش نزولات آسمانی در سطح استان، گفت: در ارتفاعات استان شاهد  بارش برف هستیم و اگرچه توسط همکاران راهداری برفروبی جاده به تناوب انجام شده، اما به علت شدت بارش، آزادراه تهران- شمال پوشیده از برف است. بر این اساس و  باتوجه به اجرای محدودیت‌های کرونایی، شهروندان محترم از سفرهای غیرضروری خودداری کنندو در صورت ضرورت سفر، علاوه بر اطمینان از سلامت فنی خودرو، تجهیزات لازم از جمله زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند. 

گودرزی به افزایش تصادفات در هنگام بارندگی در آزادراه کرج-قزوین اشاره و خاطر نشان کرد: اگ رممکن است افزایش تصادفات فقط  ناشی از بی احتیاطی رانندگان نباشد و باید مشکلات احتمالی این مسیر مورد بررسی همکاران راهداری قرار بگیرد.  

وی همچنین یادآور شد: ناوگان عمومی مسافربری و باربری مجوز تردد دارند و برای تردد آنها هیچ مشکلی نیست.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول