اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

پروژه مسکن مهر شهر جدید هشتگرد به کجا رسید؟

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد با اشاره به اهمیت تسریع در تکمیل مسکن مهر، گفت: در سالجاری اتمام بیش از ۱۵۰۰ واحد مسکونی انجام شده و کمتر از ۱۵۰۰ واحد نیز در مراحل نهایی اتمام نازک کاری است.

پروژه مسکن مهر شهر جدید هشتگرد به کجا رسید؟

مسعود حق لطفی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به اهمیت تسریع در تکمیل مسکن مهر، گفت: در سالجاری اتمام بیش از ۱۵۰۰ واحد مسکونی انجام شده و کمتر از ۱۵۰۰ واحد نیز در مراحل نهایی اتمام نازک کاری است.

حق لطفی افزود: اتمام نازک کاری، فروش اقساطی و تحویل واحد ابزار سنجش خدمات است لذا می‌بایست در جهت تسریع در روند کار همه نهادهای مرتبط تعامل و همکاری نمایند.

وی تسریع در روند اداری تشکیل پرونده‌های متقاضیان در بانک مسکن را خواستار شد و افزود: انتظار داریم ارائه خدمات در حداقل زمان ممکن انجام شود.

حق لطفی به نقش مسکن در اقتصاد خانوار و ایجاد آرامش و آسایش، اشاره کرد و یادآور شد:  امیدواریم با تحویل واحدها بتوانیم گامی مثبت در این راستا برداریم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد در ادامه به نقش انبوه سازی مسکن در کنترل قیمت بازار و جلوگیری از افزایش اجاره مسکن اشاره و اظهار کرد: امیدواریم با تکمیل آورده متقاضیان و همکاری آنان در انجام مرحله فروش اقساطی و تعامل با بانک مسکن بتوانیم منشا خدمات رسانی بهتر باشیم.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول