اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

وضعیت کرونا در البرز زرد و آبی است

فرمانده قرارگاه مقابله با کرونا استان البرز گفت: در حال حاضر وضعیت استان البرز خوب است و در سطح استان، شهرهای کرج، ساوجبلاغ و اشتهارد در وضعیت زرد و شهرهای فردیس، نظر آباد و طالقان در وضعیت آبی قراردارند.

وضعیت کرونا در البرز زرد و آبی است

نورمحمد فردی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز و فرمانده قرارگاه مقابله با کرونا استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص وضعیت زرد و آبی شهرهای استان البرز، گفت: در وضعیت آبی فعالیت همه گروه‌های شغلی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آزاد است و در وضعیت زرد نیز گروه‌های شغلی ۱ و ۲ و ۳ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند.

معاون سیاسی استانداری البرز با بیان اینکه  ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح همچنان در همه شهرها برقرار است، افزود: حضور کارکنان دولت در ادارات با ظرفیت دو سوم یعنی ۷۰ درصد است و  یک سوم باقیمانده به صورت دورکاری فعالیت خواهند کرد. 

فرمانده قرارگاه مقابله با کرونا استان البرز در ادامه اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند که از اول آذر ماه در کشور و استان البرز آغاز شد را موفقیت آمیز خواند و گفت: طی اجرای این طرح  تعداد فوتی‌ها و بستری‌ها در استان به شدت کاهش یافته و حتی در روزهای گذشته تعداد فوتی‌ها به صفر رسیده و تعداد بستری‌ها از بیش از هزار نفر به حدود  ۳۰۰ نفر رسیده است.‌

فردی ادامه داد: تغییر وضعیت کرونایی استان البرز، تقدیر وزیر بهداشت از استاندار البرز را به همراه داشت که این امر علاوه بر تلاش مسؤولان در انجام وظایف با همکاری و همراهی مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اجرای محدودیت‌ها، میسر شد که قابل تقدیر است. 

وی یادآور شد: اگرچه در حال حاضر استان البرز به لحاظ کرونایی، در وضعیت خوبی قراردارد اما هرگز نباید نسبت  به رعایت موارد بهداشتی بی اعتنا شویم و همچنان  شیوه نامه‌های بهداشتی باید توسط مردم و مسؤولان باید در اولویت قرار گیرد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول