اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

رسیدگی به مشکلات 300 واحد صنعتی توسط دادگستری البرز

رئیس کل دادگستری استان البرز با اشاره به اینکه بررسی 300 واحدتولیدی و صنعتی توسط دستگاه قضایی استان البرز انجام شده است، گفت: در این میان سه هزار شغل ایجاد و یا احیا شده است؛ با ادامه این روند انتظار می‌رود 10 هزار شغل دیگر نیز در البرز ایجاد شود.

رسیدگی به مشکلات 300 واحد صنعتی توسط دادگستری البرز

حسین فاضلی هریکندی، رئیس کل دادگستری استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به اینکه یکی از رویکردهای مهم دستگاه قضایی تحقق شعار سال با هدف بهبود شرایط اقتصادی کشور است، گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون مشکلات 300 واحد تولیدی و صنعتی توسط دستگاه قضایی استان مورد رسیدگی و بررسی قرار گرفته است.

رئیس کل دادگستری استان البرز با اشاره به اینکه ادامه این روند همچنان در دستورکار قرار دارد، اظهار کرد: در این راستا موفق شده ایم که با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی استان سه هزار شغل در استان البرز ایجاد و یا حفظ شود.

این مقام مسؤول تصریح کرد: انتظار می‌رود با ادامه این پیگیری‌ها بتوانیم زمینه را برای ایجاد اشتغال 10 هزار نفر دیگر در استان البرز فراهم کنیم.

وی افزود: برنامه های دادگستری استان در راستای منویات مقام معظم رهبری، سیاست‌های کلان قوه قضائیه و برنامه های ابلاغی ریاست محترم قوه قضائیه در مسیر حمایت از فعالیت‌های تولیدی، رفع موانع تولیدی و ایجاد و حفظ اشتغال است.

فاضلی هریکندی در پایان از حمایت دادگستری استان با رعایت مقررات قانونی از واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی و سایر واحدهای تولیدی استان خبر داد و تصریح کرد: کلیه دستگاه‌های خدمات رسان در این حوزه مسئولیت دارند و باید به وظائف قانونی خود عمل نمایند و ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و دبیرخانه شورای تحول دادگستری کل استان در همه این مراحل در کنار این مجموعه‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول