اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

معلم البرزی موفق به کسب رتبه برتر کشوری در حوزه تولید محتوا شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به اینکه جهاد معلمان در زیست بوم جدید تعلیم و تربیت قابل تقدیر است، گفت: معلم البرزی موفق شد با انگیزه، روحیه و تلاش خود به عنوان معلم برتر کشوری در حوزه تولید محتوای آموزشی رتبه نخست کشوری را کسب کند.

معلم البرزی موفق به کسب رتبه برتر کشوری در حوزه تولید محتوا شد

قاسم سالاری، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، ضمن تسلیت ایام و گرامیداشت روز معلم، گفت: شرایط کرونایی موجب شد تا نتوانیم آنطور که شایسته قشر فرهنگی است از آن‌ها قدردانی کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به برگزاری آیینی در سالن شهدای دولت استانداری البرز با رعایت اصول و پروتکل بهداشتی، گفت: این آیین سراسری به صورت ویدیو کنفرانس بود و از ۱۴ معلم برگزیده جلوه‌های ویژه حوزه زیرست بوم تقدیر و تشکر شد.

این مقام مسؤول ادامه داد: در این میان خانم مریم ترکاشوند با مدرک تحصیلی فوق لیسانس زبان و ادبیات عربی در دوره اول متوسطه مدارس آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرج و شهرستان فردیس به عنوان معلم نمونه  البرزی در برنامه کشوری بزرگداشت روز معلم تجلیل شد.

به گفته قاسمی انگیزه و روحیه می‌تواند در نحوه عملکرد قشر فرهنگی تأثیرگذار باشد، در این راستا معلم برتر البرزی با پنج سال سابقه فعالیت و روحیه و انگیزه بالا در عملکرد خود موفق شده است تا در حوزه تولید محتوای آموزشی رتبه نخست کشوری را به دست آورد.

وی به ایثار و از خودگذشتگی معلمان برای آموزش مناسب به دانش‌آموزان به روش‌های حضوری و غیرحضوری در ایام سخت کرونایی پرداخت و افزود: جهاد معلمان در زیست بوم جدید تعلیم و تربیت قابل تقدیر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در پایان با اشاره به اینکه برخی از استان‌های کشور معلم برگزیده در سطح کشور نداشتند، تصریح کرد: آموزش و پرورش البرز پایلوت کشوری آموزش قرآن به آموزگاران دوره ابتدایی نیز شده است.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول