اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

بهره برداری از ورزشگاه ۶ هزار نفری انقلاب کرج تا پایان عمر دولت

استاندار البرز گفت: ۶ پروژه مهم در سطح استان البرز که در دولت تدبیر و امید کلید خورده است تا پایان عمردولت به بهره برداری خواهد رسید، ورزشگاه ۶ هزار نفری انقلاب کرج از جمله این پروژه‌ها است.

بهره برداری از ورزشگاه ۶ هزار نفری انقلاب کرج تا پایان عمر دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز، پیش از ظهر امروز، در نشست برنامه ریزی جهت بهره برداری از پروژه‌های نیمه کاره که در دولت‌های یازدهم و دوازدهم در البرز آغاز شده، گفت: به پایان دولت نزدیک می‌شویم و با مروری بر روند اقدامات می‌توانیم مشاهده کنیم که در این مدت اقدامات بزرگی جهت ارتقا زیرساخت‌های استان در حوزه‌های مختلف صورت گرفته است.

استاندار البرز ادامه داد: در ۳ سال اخیر پروژه‌های بزرگی در البرز به ثمر رسید، که مدت‌ها مورد مطالبه و نیاز مردم بود همچنین سرانه‌های بسیاری در بخش‌های مختلف ارتقا یافت.

شهبازی اظهار کرد: اکنون نیز براساس دستور رییس جمهور در حال اجماع پروژه‌ها و طرح‌ها هستیم و ۶ پروژه محوری در البرز احصا شد که آغاز آنها در این دولت بوده و بیشترین پیشرفت خود را بویژه در ۳ سال اخیر داشته اند.

وی افزود: پروژه‌های بیمارستان یون درمانی و ورزشگاه ۶ هزار نفری انقلاب کرج، قطار شهری و کنارگذر شمالی کرج، راه هشتگرد-طالقان که ۲ دهه پیش آغاز شده بود، بیمارستان فردیس و ساختمان آب و خاک که باید تا پایان کار دولت مورد بهره برداری قرار گیرند.

استاندار البرز گفت: در این راستا منطقه ۲ آزادراه تهران-شمال و افتتاح اولین پست برق ۴۰۰ کیلوولت البرز در باغستان کرج نیز در دستور کار قرار دارد؛ طرح‌های اقتصادی بسیار مهمی نیز وجود دارند که برای این امر نیز هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول