اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

پاداش‌های ۵۰ میلیونی برای مدیران نورچشمی!

نائب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج با تأکید بر اینکه انتخاب و انتصاب افراد در رده‌های مختلف باید بر اساس معیارها و ملاک‌هایی باشد، گفت: پاداش به کارشناسان تعلق نمی‌گیرد و برخی از مدیران پاداش های ۵۰ میلیونی دریافت می‌کنند

پاداش‌های ۵۰ میلیونی برای مدیران نورچشمی!

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، فاطمه منعمی، عضو شورای شهر کرج، در کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهرکرج با اشاره به اینکه شلختگی در بودجه نویسی مالی سال ۱۴۰۰ دیده می شود، گفت: انتخاب و انتصاب افراد در رده‌های مختلف باید بر اساس معیارها و ملاک‌هایی باشد تا افراد شایسته جهت تصدی پست های سازمانی انتخاب و به کار گمارده شوند.

نائب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج افزود: فرهنگ‌ سازی تکریم کارشناسان و کارکنان برجسته و خلاق، الگوسازی از کارشناسان موفق و ایجاد انگیزه برای ظهور این‌گونه افراد توسط مدیریت شهری بایستی شناسایی و انجام شود.

منعمی با اشاره به اینکه نیروی انسانی شهرداری افزایش یافته است، بیان کرد: گلوگاه‌ها برای جذب نیرو باز است و به همین جهت افزایش نیرو داشتیم .

 خزانه دار شورای اسلامی شهر کرج به پاداش برخی از مدیران شهری اشاره کرد و گفت: پاداش به کارشناسان تعلق نمی‌گیرد وبرخی از مدیران پاداش های ۵۰ میلیونی دریافت می‌کنند! این تبعیض‌ها باعث می شود که بدنه  کارشناسی انگیزه ای برای  ایجاد خلاقیت و نوآوری نداشته و گاها نیز به وظایف خود عمل نکنند ، اگر قرار است پاداش ها بر اساس قانون اجرا بشود برای همه اجرا شود.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول