اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

جمع آوری ۳۳۷ تابلو غیرمجاز در راه‌های البرز

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای البرز گفت: از ابتدای سال تاکنون ۳۳۷ تابلو و بیلبورد غیرمجاز در راه‌های استان شناسایی و جمع‌آوری شده است.

جمع آوری ۳۳۷  تابلو غیرمجاز در راه‌های البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، رحمان شجاعی، معاون توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای البرز ، در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون ۳۳۷ تابلو و بیلبورد غیرمجاز در راه‌های استان شناسایی و جمع‌آوری شده است، اظهار کرد: براساس قانون ایمنی راه‌ها، نصب هرگونه تابلوی تبلیغاتی و اختصاصی در حریم راه‌ها باید صرفا با مجوز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و طی شدن روال مربوطه شامل مکان‌یابی صحیح محل نصب تابلو، میزان بازتابش نور و … انجام شود.

وی رعایت اصول ایمنی را لازمه اخذ مجوز نصب تابلو دانست و گفت: متقاضیان برای نصب تابلوهای تبلیغاتی در حاشیه راه‌ها می‌توانند با مراجعه به اداره‌کل حمل و نقل استان نسبت به اخذ مجوز مطابق استاندارهای لازم اقدام کمک کنند.

این مقام مسؤول در ادامه از وجود ۴۵ دستگاه تابلوی هدایت مسیر در راه‌های البرز خبرداد و افزود: مهمترین کاربرد این تابلوها، مسیریابی سریع رانندگان برای انتخاب کوتاه‌ترین و بهترین مسیر جهت کاهش زمان سفر و دست‌یابی آسان‌تر به مقصد است.

شجاعی یادآور شد: تابلوهای هدایت مسیر غالبا در مسیرهای بزرگراهی، معابر اصلی و فرعی در محل‌های ورودی و خروجی‌ها و یا به‌صورت پیش‌آگاهی قبل از رسیدن به محل خروجی و ورودی نصب می‌شوند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول