اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

انتقاد صریح فرماندار فردیس از شورای شهر/ مدیریت شهری به وعده خود عمل نکرد

فرماندار فردیس گفت: مقرر شده بود که مدیریت شهری فردیس ۱۰ قطعه زمین برای ساخت مدرسه در اختیار آموزش و پرورش قرار دهد که تا به امروز پس از گذشت ۷ ماه مصوب نشده است! تعلل مدیریت شهری در این خصوص قابل قبول نیست.

انتقاد صریح فرماندار فردیس از شورای شهر/ مدیریت شهری به وعده خود عمل نکرد

به گزارش خبرگزاری فارس در فردیس، خداداد کاشفی، فرماندار فردیس در آیین افتتاح پروژه‌های آموزشی-پرورشی کشور و ۱۷ پروژه استان البرز در مدرسه خیرساز بهسود در فردیس که هم‌اکنون در حال برگزاریست، ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و اعیاد رجبیه، بر لزوم همت و تلاش مضاعف برای رفع مشکلات استان البرز و شهرستان  فردیس تاکید کرد و گفت: برای جبران عقب ماندگی‌ها همت و تلاش مضاعف لازم است. باید در شهرستان لیگ خدمت شکل بگیرد و به کارگاه عمرانی تبدیل شود.  

وی با اشاره به فقر سرانه‌های آموزشی در استان البرز، گفت: فردیس آخرین شهرستان در سرانه‌های آموزشی است که تلاش همه جانبه ای برای ارتقای سرانه‌های آموزشی در استان البرز و فردیس شکل گرفته‌است؛ در این راستا ابتدا احداث  ۱۰۰ مدرسه برنامه‌ریزی شد و در نهایت با پیگیری استاندار البرز  برای جبران کمبود سرانه‌ها در استان، ساخت بیش از ۲۰۰ مدرسه  در دستور کار قرار گرفته‌است.

فرماندار فردیس ضمن اشاره به مشکل تامین زمین برای ایجاد سرانه‌ها در شهرستان، گفت: متاسفانه  مجموعه مسکن و شهرسازی که متولی تامین زمین و سرانه‌های شهرستان است،  هنوز در فردیس  مستقر نشده است. ما در فردیس در شناسایی خیرین مدرسه‌ساز  مشکلی نداریم، اما در تامین زمین  در شهرستان مشکل وجود دارد  و اداره ای که باید کمک کند مسکن و شهرسازی است که  در شهرستان مستقر نیست. 

وی همچنین بر لزوم همکاری مدیریت شهری فردیس در تامین زمین  برای جبران سرانه‌های آموزشی تاکید کرد  و افزود: ما در فردیس با کسری  بیش از ۷۰ مدرسه مواجهیم. بیش از ۷ ماه است که  قرار بود از سوی مدیریت شهری  ۱۰ قطعه زمبن  برای احداث مدرسه معرفی  شود که انجام نشده است؛ در نهایت ۲  قطعه زمین شناسایی و درخواست شده اما هنوز در شورا مصوب نشده است.

کاشفی گفت: همه باید برای تقویت سرانه‌های  و کاهش مشکلات شهرستان کمک و مشارکت کنیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول