اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

کارشناسان بخش نگهداری تأسیسات درمانی گواهینامه بین‌المللی دریافت می‌کنند

دوره آموزشی کارشناسان بخش نگهداری تأسیسات درمانی سازمان تامین اجتماعی کشور آغاز شد، طی این دوره مقرر شد گواهینامه معتبر ملی و بین المللی به جامعه هدف اعطا شود. با این تفاسیر افراد که موفق به اخذ گواهینامه شدند می‌توانند به واسطه آن وارد بازارهای مختلف شوند.

کارشناسان بخش نگهداری تأسیسات درمانی گواهینامه بین‌المللی دریافت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علیرضا طاهرپور شهلمانی، مدیر کل دفتر نظارت، بهسازی و هدایت شغلی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، عصر امروز در همایشی که به منظور آموزش حرفه ای ویژه کارشناسان بخش نگهداری تأسیسات درمانی سازمان تامین اجتماعی کشور در کرج، که در سالن همایش تربیت مربی کشور مستقر در استان البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه دوره‌های آموزشی به واسطه حساسیت حوزه درمان و سلامت مردم بسیار حائز اهمیت است، گفت: مخاطبین ما مراکز درمانی هستند و نمی‌توان نسبت به سلامت مردم بی توجه بود.

 

وی با اشاره به اینکه فعالان این حوزه باید دارای صلاحیت باشند، یادآور شد: سازمان فنی حرفه ای با داشتن نیم قرن تجربه توانایی این را دارد در حیطه آموزشی و مهارت افزایی به صورت تخصصی فعالیت کند، از این رو طی تفاهم نامه ای با تأمین اجتماعی در راستای برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه کارشناسان بخش تأسیسات درمان برگزار کردیم.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه در این میان گواهینامه معتبر ملی و بین المللی به جامعه هدف اعطا خواهد شد، یادآور شد: با این تفاسیر افراد که موفق به اخذ گواهینامه شدند می‌توانند به واسطه آن وارد بازارهای مختلف کاری شوند.

 

طاهرپور با تأکید بر اینکه داشتن مهارت در کنار تحصیل و آموزش ضروری است، اضافه کرد: وجود کدهای بین المللی در این گواهینامه‌ها کمک می‌کند تا شرایط برای ترجمه آن‌ها نیز فراهم شود.

وی تصریح کرد: امیدواریم با ادامه این روند آموزشی بتوانیم علاوه بر مهارت‌های سخت افزار به توسعه مهارت‌های نرم افزار نیز بپردازیم تا شاهد ارتقاء قابلیت‌ها و صلاحیت نیروهای فردی باشیم و منجر به بهبود ارائه خدمات به شهروندان باشد.

 

در ادامه این همایش، محمدحسن پور، مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت مهندسی تاسیسات تامین انرژی سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه این مجموعه بیش از ۳۰ سال است که تحت نظر سازمان تامین اجتماعی فعالیت می‌کند، یادآور شد: در مجموع ۸۵۰ نیرو در کنار کادر درمان کشور کار می‌کنند.

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به اینکه موضوع آموزش پرسنل از ابتدای فعالیت دولت فعلی تشدید شده است، اضافه کرد: مقرر شد طی سه سال آتی همکاران حوزه تعمیر تاسیسات پزشکی دوره‌های تخصصی و حرفه ای بگذرانند.

 

حسن پور در بخش دیگری با اشاره به اینکه ۳۷۴ مرکز در کشور وجود دارد که تمام آن‌ها پیرامون مسئله تاسیسات پزشکی فعال هستند، اضافه کرد: در این دور از آموزش‌ها ۳۵ نفر از استان‌های کشور دعوت شدند و گام بعدی دیگر استان‌ها نیز حاضر خواهند شد.

مهدی کردجزیی، عضو هیات مدیره شرکت مهندسی تاسیسات تامین انرژی سازمان تامین اجتماعی در بخش دیگری به تشریح فعالیت این حوزه پرداخت و اظهار کرد: این گروه در کنار کادر درمان با  ویروس کرونا جنگیدند.

 

وی در ادامه با تأکید بر اینکه مسئله آموزش به صورت جدی از ابتدای آغاز دولت سیزدهم در دستورکار قرار گرفته است، تصریح کرد: امیدواریم این دوره‌ها آموزشی به صورت مداوم برگزار شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول