اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

رتبه نخست آذربایجان‌غربی در صدور تعداد پروانه تحقیق و توسعه

رییس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: طی 3 ماه نخست امسال با صدور چهار فقره پروانه تحقیق و توسعه بین سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت کشور، رتبه نخست به آذربایجان غربی رسید.

رتبه نخست آذربایجان‌غربی در صدور تعداد پروانه تحقیق و توسعه

علی حضرتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: طی 3 ماه نخست امسال با صدور چهار فقره پروانه تحقیق و توسعه بین سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت کشور رتبه نخست به آذربایجان غربی رسید و در سال‌های گذشته نیز آذربایجان‌غربی در صدور و عقد قرار داد انجام تحقیق و توسعه رتبه‌های نخست تا سوم را کسب کرده بود.

وی افزود: تا کنون 81 فقره پروانه تحقیق توسعه برای واحدهای صنعتی استان صادر شده است که در بیشتر واحدهای صنعتی منجر به نتایج مثبت و چشمگیری شده است.

رییس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی به تشریح طرح تاپ در استان پرداخت و بیان کرد: هم اکنون در سامانه تاپ نیز 82 واحد تولید ثبت نام کرده‌اند و همچنین 21 نیاز پژوهشی و تحقیقاتی در سامانه از سوی واحدهای صنعتی تولیدی ثبت شده که پس از بررسی توسط اساتید و دانشجویان نخبه حاضر در این سامانه بررسی و بعد از رسیدن به نتیجه مطلوب برای رفع مشکل و نیاز مطرح شده منجر به عقد قرار داد خواهد شد.

حضرتی یادآور شد: در حال حاضر تعداد چهار استاد تاپ و سه  دانشجوی تاپ وپنج سرباز تاپ برای مشارکت در پژوهش و تحقیق برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی و معدنی اعلام آمادگی کرده اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول