اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

رکورد بی‌سابقه بستری بیماران مبتلا به کرونا در آذربایجان ‌غربی/ ۳۰۴ بستری در ۲۴ ساعت گذشته

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌ غربی گفت: مقابله با بیماری کرونا یک امر فرابخشی است و باید تمام ارگان‌ها و مسوولین پای کار بیایند و طی 24 ساعت گذشته شاهد رکورد بی‌سابقه بستری 304 نفر بیمار مبتلا به سندرم حاد تنفسی در آذربایجان ‌غربی هستیم.

رکورد بی‌سابقه بستری بیماران مبتلا به  کرونا در آذربایجان ‌غربی/ ۳۰۴ بستری در ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، جواد آقازاده در جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا با اشاره به مشکلات موجوداظهار داشت: یکی از مشکلات این است که درمانگاه‌های بخش خصوصی و مطب‌ها بیماران کرونایی را به مراکز بهداشت معرفی نمی‌کنند در حالی که مراکز بهداشت بیماران کرونایی را مراقبت و کنترل می‌کنند اما این اقدام‌ها برای سایر بیماران معرفی نشده انجام نمی‌شود.

وی با اشاره به رکورد بی سابقه بستری‌های آذربایجان غربی طی ۲۴ ساعت گذشته بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۰۴ نفر بستری جدید به بیماران بستری استان افزوده شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی بیان کرد: تعداد بیماران بستری  سندرم حاد تنفسی یک هزار و ۴۲۷ نفر است که از این تعداد ۲۶۹ نفر در بخش آی سی یو بستری بوده و ۷۴ نفر به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

آقازاده درباره تعداد تست‌های انجام شده برای تشخیص کووید ۱۹ افزود: به طور متوسط یک هزار و ۵۰۰ تست در استان انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در برخی شهرها از جمله بوکان، خوی و سلماس آمار مبتلایان افزایش یافته است و در شهرهای خوی طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۵ بیمار بستری شده است.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول