اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

عدم دسترسی ۱۰۰ هزار دانش آموز به وسایل کمک آموزشی و اینترنت در آذربایجان غربی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندارآذربایجان غربی گفت: ۶۲۵ هزار دانش آموز در استان در حال تحصیل هستند که ۱۰۰هزار نفر محروم و دسترسی به وسایل کمک آموزشی و اینترنت  ندارند.

عدم دسترسی ۱۰۰ هزار دانش آموز به وسایل کمک آموزشی و اینترنت در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، نادر صادقی در همایش سراسری جلسه شورای آموزش و پرورش کشور که به مناسبت گرامیداشت هفته شوراهابا حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش، به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد،  بااشاره به اینکه ۶۲۵ هزار دانش آموز در استان در حال تحصیل هستند که از این تعداد۱۰۰هزار نفر محروم و دسترسی به وسایل کمک آموزشی و اینترنت  ندارند، اظهار داشت: برای کمک به دانش آموزان محروم باید از توان بخش خصوصی, شرکت‌های عمومی وغیر دولتی استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته پنج جلسه شورای آموزش و پرورش در مرکز استان با ۱۹ دستور کار برگزار شده است، گفت: استان ما سال گذشته  رتبه نخست کشور  را در برگزاری جلسات عمومی شورای آموزش و پرورش به خود اختصاص داده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندارآذربایجان غربی افزود: تحقق مشارکت مردم، استفاده از ظرفیت تمام دستگاه‌های اجرایی و بهره وری از امکانات بومی و محلی  از وظایف شورای آموزش و پرورش است.

 ‌انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول