اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

پای سازمان بازرسی به معدن طلای زرشوران تکاب باز شد/دریافت حقوق‌های نجومی برخی پایتخت‌نشین‌ها

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: عده‌ای معدن زرشوران تکاب حقوق‌های نجومی دریافت می‌کنند و افرادی هستند که حتی در سال، یک بار نیز به معدن طلای زرشوران نمی آیند و در تهران هستند و حتی برخی در حوزه معدن و طلا نیز تخصص ندارند اما از این طریق حقوق دریافت می‌کنند که در حال حاضر سازمان بازرسی کشور به این موضوع ورود پیدا کرده است.

پای سازمان بازرسی به معدن طلای زرشوران تکاب باز شد/دریافت حقوق‌های نجومی برخی پایتخت‌نشین‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از استانداری آذربایجان‌غربی، محمدمهدی شهریاری در جریان سفر به تکاب، اظهار داشت: تکاب در بخش ارتباطات اینترنتی  پایین‌تر از میزان متوسط استانی است و برای ارتقای اتصال روستاهای این شهرستان و روستاهای چالدران و شاهین‌دژ باید اقدامات ویژه‌ای صورت‌ بگیرد.

وی با بیان اینکه هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال برای نوسازی مدارس آذربایجان‌غربی اختصاص یافته، افزود: سال گذشته ۶۰۰ کلاس درس در این استان افتتاح شد و هم اینک نیز آذربایجان‌غربی به هزار و ۲۰۰ کلاس درس نیاز دارد.

استاندار آذربایجان‌غربی تصریح کرد: میانگین استانی سرانه فضای آموزشی در آذربایجان‌غربی ۳.۵۷ مترمربع است که در تکاب وضعیت مناسب وجود داشته اما در شاهین‌دژ این میزان کمتر از یک مترمربع است و عقب ماندگی‌های استان در امر احداث کلاس درس نیز باید رفع شود.

شهریاری در خصوص معدن طلای زرشوران تکاب، گفت: مجتمع طلای زرشوران در اقدامی غیرقانونی که موجب ورود سازمان بازرسی کل کشور نیز شده زیر مجموعه شرکت تهیه و تولید مواد معدنی قرار می‌گیرد که اکنون اعضای ۲ هیات مدیره شامل این شرکت و کارخانه زرشوران از این مجموعه حقوق دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: عده‌ای در این کارخانه حقوق‌های نجومی دریافت می‌کنند و افرادی هستند که حتی در سال، یک بار نیز به معدن طلای زرشوران نمی آیند و در تهران هستند و حتی برخی در حوزه معدن و طلا نیز تخصص ندارند اما از این کارخانه حقوق دریافت می‌کنند که این مسائل باید رسیدگی و پیگیری شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول