اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

پرداخت حقوق معوقه کارکنان شهرداری ارومیه

شهردار ارومیه از به روزرسانی پرداخت حقوق کارکنان شهرداری ارومیه خبر داد و گفت: تمام معوقات کارکنان شهرداری ارومیه به صورت ماهانه پرداخت خواهد شد.

پرداخت حقوق  معوقه کارکنان شهرداری ارومیه

حسین مهدی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: طی ماه‌های گذشته حقوق کارکنان شهرداری ارومیه به تعویق افتاده بود  که تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا این عقب‌ماندگی‌ها را جبران و پرداخت حقوق‌ها را به روز کنیم.

وی با بیان اینکه حقوق و معوقات سازمان‌های شهرداری ارومیه پرداخت شده است و از فردا نیز حقوق مناطق ۵گانه شهرداری ارومیه پرداخت می شود، افزود: مشکلی در پرداخت حقوق کارکنان نداریم.

شهردار ارومیه تصریح کرد: از ماه‌های آینده هیچ مشکلی در پرداخت به موقع حقوق پرسنل و کارکنان شهرداری ارومیه نخواهیم داشت و حقوق‌ها به صوت ماهانه پرداخت خواهند شد.

مهدی‌زاده در ادامه به سد معبر شبانه در خیابان امام ارومیه اشاره کرد و گفت: متاسفانه شاهد سد معبر در ساعات پایانی شب در خیابان امام ارومیه هستیم که چندبار به دستفروش‌ها تذکرات لازم داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک نسبت به رفع سد معبر در این خیابان اقدام خواهیم کرد تا بار ترافیکی خیابان امام در ساعات پایانی شب نیز رفع شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول