اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

نجات سرنشینان 500 خودرو گرفتار کولاک در آذربایجان‌غربی

سرنشینان بیش از ۵۰۰ دستگاه خودرو که در میان برف و کولاک در محور بیجار - تکاب گرفتار شده بودند، طی ۲۴ ساعت گذشته با تلاش راهداران این ۲ شهرستان در جنوب آذربایجان غربی نجات یافتند.

نجات سرنشینان 500 خودرو گرفتار کولاک در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، تعداد ۵۰۰ خودرو سواری و باری از جمله هشت دستگاه اتوبوس از ظهر روز گذشته(جمعه) به دلیل کولاک شدید، کاهش دید و لغزنده بودن جاده، گرفتار شده بودند که راهداران و نیروهای مدیریت بحران تکاب جهت تسریع در امداد رسانی به خودروها، به شهرستان بیجار در حوزه استحفاظی استان کردستان اعزام شدند.

راهداران این شهرستان با همکاری راهداران بیجار توانستند در مدت بیش از هشت ساعت به خودروهای گرفتار در این محور در محدوده مناطق صلوات‌آباد، علی‌آباد و خوش‌مقام از ۲۵ تا ۱۵ کیلومتری بیجار به بیش از هزار و ۵۰۰ نفر از مسافران در سرما و کولاک امدادرسانی کنند.

بارش برف و کولاک از عصر ۲ روز گذشته  شهرستان تکاب را فراگرفت و موجب لغزنده شدن جاده‌ها شد؛ میزان بارش برف در برخی مناطق روستایی این شهرستان به ۳۰ سانتیمتر رسید.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول