اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

تعیین تکلیف خودروهای توقیفی پارکینگ‌های جمع آوری اموال تملیکی آذربایجان‌غربی

رئیس کل دادگستری استان از تعیین تکلیف و فروش تعداد قابل توجهی از خودروها و موتورسیکلت های توقیفی در پارکینگ های سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان خبر داد.

تعیین تکلیف خودروهای توقیفی پارکینگ‌های جمع آوری اموال تملیکی آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه ناصر عتباتی اظهار داشت: در ادامه مباحث نظارتی بر انبارها و پارکینگ های سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان و تعیین تکلیف اموال موجود در این انبارها و پارکینگ ها، پس از تعیین تکلیف محموله بزرگ ام دی اف ها و واگن های قطار مسافربری  در گمرک تعداد قابل توجهی خودرو و موتورسیکلت تعیین تکلیف گردید.

رئیس شورای قضایی استان به ارائه آمار پرداخت و گفت: در 6ماهه سال1401 تعداد72 دستگاه خودرو به فروش رسید و حکم فروش تعداد352 دستگاه خودرو و تعداد288 دستگاه موتورسیکلت دیگر هم صادر که در مزایده آتی به فروش گذاشته خواهد شد.

عتباتی ابراز امیدواری کرد با روند روبه رشدی که در تعیین تکلیف اموال توقیفی در انبارها و پارکینگ های سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان حاصل شده است تا پایان سال 1401 قسمت اعظمی از این اموال تعیین تکلیف و فروخته شوند.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول