اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

احداث و بازسازی مناطق زلزله زده در خوی با سرعت ادامه دارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: از تمامی ظرفیت های ملی و استانی برای بازسازی و خدمات رسانی به مناطق زلزله شهرستان خوی استفاده می شود.

احداث و بازسازی مناطق زلزله زده در خوی با سرعت ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه یاسر رهبردین امروز در جلسه شورای اداری استان با اشاره به زمین لرزه اخیر شهرستان خوی و خسارت های وارده به منطقه، افزود: امدادرسانی به زلزله زدگان از همان ساعات اولیه و با حضور مسئولان ارشد کشوری و استانی آغاز شد.

وی همچنین به تاکید رئیس جمهور، وزرا و مقامات ارشد دولت جهت خدمات رسانی شایسته به مناطق زلزله زده اشاره کرده و ادامه داد: با پیگیری های مستمر استاندار آذربایجان غربی، مصوبه هیات دولت جهت اختصاص اعتبارات مورد نیز برای بازسازی و خدمات رسانی به زلزله زدگان شهرستان خوی اخذ شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی به اهتمام دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی و تامین نیازهای زلزله زدگان نیز تاکید کرده و افزود: از تمامی ظرفیت های ملی و استانی برای بازسازی و خدمات رسانی به مناطق زلزله شهرستان خوی استفاده می شود.

رهبردین همچنین به ارائه خدمات رایگانی چون سیمان، ماسه، میلگرد و ... برای بازسازی مناطق زلزله زده اشاره کرده و ادامه داد: آواربرداری واحدهای تخریب شده خاتمه یافته و هم اکنون با سرعت احداث و بازسازی واحدها ادامه دارد.

وی در پایان از جذب ۱۱۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات عمرانی سال گذشته خبر داده و افزود: با پیگیری استاندار آذربایجان غربی و همکاری دستگاههای اجرایی استان، جذب موفقیت آمیز رقم مذکور معادل ۹۹.۶ درصد اعتبارات عمرانی آذربایجان غربی در سال ۱۴۰۰ می باشد.

پایان پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول