اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

عزم جدی دولت برای احیاء دریاچه ارومیه/تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات احیای دریاچه

دبیر هیئت تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از ستاد احیاء دریاچه ارومیه گفت: ورود دولت با وجود تورم موجود به موضوع احیاء دریاچه با اختصاص ۱۰۰ درصدی اعتبارات نشان از عزم جدی برای احیاء دریاچه است.

عزم جدی دولت برای احیاء دریاچه ارومیه/تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات احیای دریاچه

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، روح الله متفکر آزاد، یکی از نمایندگان مردم تبریز و  دبیر هیئت تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از ستاد احیاء دریاچه ارومیه در جلسه با دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه اظهار داشت: هدف ما ارائه گزارش دقیق به مردم است که چه کارهای انجام شده نقاط مثبت و منفی کجاست و چه موانعی سر راه است.

وی ادامه داد: قبول داریم احیاء دریاچه هماهنگی همه نهاهای حاکمیتی را می‌طلبد، هماهنگی اجتماعی ، اراده مردمی و دولتی لازم است.

  دبیر هیئت تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از ستاد احیاء دریاچه ارومیه عنوان کرد: ما هم اکنون در حوزه علم حرف برای گفتن داریم اجرای ۳۶ کیلومتر تونل در اعماق زمین نشان از علم بالای ماست.

وی ادامه داد: ورود دولت  به موضوع احیاء دریاچه با اختصاص ۱۰۰ درصدی اعتبارات نشان از عزم جدی برای احیاء دریاچه است که جای قدر دانی دارد.

متفکر آزاد تصریح کرد: خبر خوش برای مردم این است که تونل انتقال آب  بهمن به بهره برداری می‌رسد و افتتاح این تونل یک قدم رو به جلو است.

وی افزود: با اتمام سد چپر آباد و سیلوه بزودی شاهد افزایش ورودی آب خواهد شد.

  دبیر هیئت تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از ستاد احیاء دریاچه ارومیه اضافه کرد:  در بحث مدیریت آب در حوزه کشاورزی اتفاق موثری رخ نداده است و چهار برار انتقال آب در بخش کشاورزی هدر می‌رود.

وی افزود: کمترین تعامل را در این مدت با وزارت جهاد کشاورزی داشتیم که خودش را در گزارش نهایی نشان خواهد داد، بدون شک انتظار بیشتری از این وزارت خانه داشتیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول